Skip to main content

Google, Grammy Ödülleri’nde yayınladığı reklamında izleyicileri, dünya çapında bir yolculuğa çıkarıyor Yakın zamanda gündemi meşgul eden Super Bowl, reklamların yayınlanacağı tek bir platform değil. Buna en iyi örnek; Google’ın, Nexus…
























Google, Grammy Ödülleri’nde yayınladığı reklamında izleyicileri, dünya çapında bir yolculuğa çıkarıyor
Yakın zamanda gündemi meşgul eden Super Bowl, reklamların yayınlanacağı tek bir platform değil. Buna en iyi örnek; Google’ın, Nexus 4 için oluşturduğu yeni reklamını Grammy Ödülleri sırasında yayınlaması.
‘Live in the now’ başlığına sahip, Siri’ye rakip olduğu düşünülen kişisel asistan Google Now üzerinde yoğunlaşan reklamda; dünya çapında farklı şehirlerdeki insanlar, hava durumunu öğrenmek, ulaşım bilgilerini almak için bu hizmeti kullanıyor ve yabancı dilde çeviride biraz yardım alıyor.