Doğrudan Pazarlama ödülleri sahiplerini buldu

Doğrudan Pazarlama sektörünün “en”lerini belirleyen Doğrudan Pazarlama Ödülleri, özel bir geceyle sahiplerini buldu

REKLAM & PAZARLAMA
DigitalAge, 15.01.2016 - 18:00

Doğrudan Pazarlama sektörünün “en”lerini belirleyen Doğrudan Pazarlama Ödülleri, 14 Ocak 2016 tarihi’nde İstanbul Marriott Hotel Şişli’de düzenlenen özel bir geceyle sahiplerini buldu. 2015’te hayata geçen Doğrudan Pazarlama projelerinin değerlendirildiği ödül töreninde, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin 10.yılı olması sebebiyle 10 yılın en iyileri de ödüllendirildi.

Doğrudan Pazarlama Ödülleri 2015’de 1.’lik ödülü alan projeler;

“Sahada Pazarlama Uygulamaları”1.lik ödülü: Big’n Bold

“Albeni Uyum Orkestrası” – Albeni / Ülker

“Entegre Uygulamalar” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers

“Soğuk Espri” – Coca-Cola

“Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları”1.lik ödülü: Wanda Digital

“Rexona-Who Does More?”– Rexona / Unilever

“En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması”1. ödülü: DirectComm

“Pardon bakar mısınız?” – Mercedes-Benz

“Lansman Aktiviteleri”1.lik ödülü: Fix-Operation

“Toyota Hybrid Genius Team” – Toyota

“Roadshow Aktiviteleri” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers

“Soğuk Espri” – Coca Cola

“Entegre Doğrudan Pazarlama”1.lik ödülü: DirectComm

“Yılın Otomobili Yılın Sürücüsünü Arıyor” – Peugeot Otomotiv A.Ş.

“Çekmecede Kalmış İşler”1.lik ödülü: Lamba Dijital

“Falım’dan stresi anında anlayan uygulama” – Falım / Mondelēz

“Sadakat Uygulamaları”1.lik ödülü: Tanı

“Müşterimi çok seviyorum” – Koçtaş

“E-posta Çalışmaları”1.lik ödülü: Tanı

“”Ford Sevenler El Kaldırsın” – Ford

“Doğrudan Postalama Çalışmaları”1.lik ödülü: Big’n Bold

“Nutella ile masanda sürpriz kahvaltı” – Nutella / Ferrero

“Merchandising (tanzim-teşhir) Uygulamaları”1.lik ödülü: Brand Experience Designers

“Güzelliğin Her Rengi” – Neva Color

“Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler”1.lik ödülü: Brand Experience Designers

“Food Art Fest” – Coca-Cola

“Viral Pazarlama Faaliyetleri”1.lik ödülü: Leo Burnett İstanbul

“Samsung Duyan Eller” – Samsung Electronics Türkiye

“Sosyal Medya Topluluk Yönetimi”1.lik ödülü: Project House

“Durex Sosyal Medya Yönetimi “ – Durex

“En iyi Mobil Cihaz Uygulaması”1.lik ödülü: Wanda Digital

“Rexona – Who Does More?” – Rexona / Unilever

“Entegre Etkinlik Pazarlaması”1.lik ödülü: DirectComm

“KIA Sportage Kaçırıldı” – KIA Türkiye

“Özel Projeler” 1.lik ödülü: Boogy The Event Company

“Selpak Tuvalete Merhaba Platformu” – İpek Kağıt

“Spor Pazarlaması Aktiviteleri”1.lik ödülü: Etkinlik Ajans

“Çamlıca Gazozuna Kapışalım” – Çamlıca Gazoz

“Yarışma ve Festivaller”1.lik ödülü: dsm group

“İstanbul Coffee Festival” – dsm group

“Gerilla Aktiviteleri”1.lik ödülü: DirectComm

“Pardon bakar mısınız?” – Mercedes-Benz

“Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler”1.lik ödülü: Brand Experience Designers

“Food Art Fest” – Coca-Cola

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free