CİHAZLAR

DigitalAge | 14.11.2014 - 17:35

YouTube’da Ekim ayında ön plana çıkan markalar

Dijital reklamlarda yaratıcılığı değerlendiren YouTube Ads Leaderboard’da Ekim ayı sonuçları...

Facebook
Twitter
Linkedin
+

YouTube’da kitlelerin dikkatini hangi markaların çektiğine ilişkin sonuçlara ulaşmayı hedefleyen YouTube Ads Leaderboard’da geçtiğimiz ayın verileri belirlendi.

Ekim 2014 dönemine ait YouTube Ads Leaderboard’da yer alan markalar ise şöyle:

[sira]10[/sira]Görmezden Gelmeyelim[clear]

[sira]9[/sira]Penti – Star Sensin Reklam Filmi[clear]

[sira]8[/sira]Türkiye’nin En Şanslı İnsanı[clear]

[sira]7[/sira]Arko Men Milli Takım ile Omuz Omuza[clear]

[sira]6[/sira]Sabancı Holding – Cumhuriyet Bayramı filmi[clear]

[sira]5[/sira]Samsung Galaxy Note 4[clear]

[sira]4[/sira]Ayhan Sicimoğlu’ndan Allianz’a Sürpriz[clear]

[sira]3[/sira]Çocuğun Seni Şaşırtırsa[clear]

[sira]2[/sira]NIVEA MEN Fresh Active Deodorant Serisi Reklam Filmi 2014[clear]

[sira]1[/sira]New Peugeot 208 GTi 30th | Film The Legend Returns[clear]

YouTube Ads Leaderboard nedir?

Dijital dönüşümün hayatımızın her alanında yer alması reklam dünyasında markaların farklı hikaye anlatım süreçlerine odaklanmalarını sağladı. Bu süreçte YouTube, markalar için hikayelerini dijital dünyada kitleler ile paylaşmaları sürecinde ana akım mecralardan biri haline geldi.

Her ay açıklanan ‘YouTube Ads Leaderboard’da, markaların reklamlarının popülerlik oranlarına göre sıralaması yapılıyor. Listede yer alacak reklamlar, görüntülenme, izlenme, reklam (paid view) ve kazanılan izlemeler (earned view) oranı gibi kriterler göz önünde bulundurularak belirleniyor.