Skip to main content

Turkcell, hem taksi müşterileri hem de şoförleri için geliştirilen bir Taxi 7×24 uygulamasını duyurdu.

Turkcell ve TETAŞ Elektronik işbirliği ile hayata geçen ve dünyada ilk defa taksimetreyi içine alarak, mobil uygulamaları tablete uyarlayan Taxi 7×24 platformu bugün tanıtıldı. Platform ile birlikte, Turkcell altyapısı ve uygulamalarıyla dijital hale gelecek taksiler, mobil Taxi 7×24 uygulamasının yanı sıra ilk defa BiP üzerinden çağrılabilecek. Paycell ödeme alt yapısıyla da yolcular kredi kartı ile ödeme yapabiliyor. Taksi yönetim platformu Taxi 7×24 kullanan araçların içinde şoförler ve yolcular için iki ayrı tablet bulunacak. Şoförler tablet üzerinden taksi çağrılarını görebilecek. Haritadan en iyi rotayı seçerek, taksimetrelerini takip edebilecek.

Paycell ve BiP ile entegre çalışıyor
Taxi 7×24 platformunun Turkcell servisleri ile entegre bir şekilde çalışacak. Sisteme entegre hale getirilen BiP uygulaması ile yolcular kendisine en yakın taksiyi tek dokunuşla çağıracak. Turkcell’in ödeme sistemi Paycell sayesinde de yolcular isterse taksi ücretini Turkcell hattı üzerinden ödeyebilecek ve bunu ay sonunda gelen faturasında görecek. Ayrıca kredi kartı üzerinden yapılacak ödemelerde de Paycell altyapısı kullanılacak. Müşteri alışverişini de yolculuk sırasında yapabilecek, mağazadaki herhangi bir ürünü Paycell altyapısı sayesinde zaman kaybetmeden tabletten satın alabilecek.

“Türkiye’de dijital yolculuk dönemini başlatıyoruz”
Taxi 7×24 projesi ile ilgili işbirliğinin anlatıldığı toplantıda konuşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, platformun Türkiye’de bir ilk olduğunu ve yolculuklarda dijital dönemi başlattığını söyledi. Erkan sözlerini şöyle sürdürdü: “Dünyanın ilk dijital operatörü olarak bu alanda edindiğimiz tecrübelerimizi hemen her sektörle paylaşmaya ve ülkemize değer katmaya devam ediyoruz. Yaptığımız bu işbirliğiyle şimdi de taksileri dijital hale getiriyoruz. Taxi 7×24’ün dijital taksilerine binecek yolcular da platformda bulunan Turkcell uygulamalarını kullanarak eşsiz bir dijital yolculuğu deneyimleyebilecek. Bu anlaşmanın aynı zamanda müşterilerimizin bir gününde yer alan 1440 dakikada dijital servislerimizle daha fazla yer alma hedefimize büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz.”