ARAŞTIRMA

DigitalAge | 19.01.2015 - 16:17

Şikayetvar.com müşteri memnuniyetinde en iyileri belirledi

Şikayetvar.com'un müşterilerin memnuniyet düzeylerinin ölçümlediği Şikayetendex Raporu'nu açıkladı

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Şikayetvar.com internet sitesine başvuran müşterilerin memnuniyet düzeylerinin ölçümlendiği Şikayetendex Raporu açıklandı.

Rapora göre Vestel, 2014’te şikayet yönetimi başarısıyla beş kategoride birinci olarak müşterilerinden en çok teşekkür alan marka ilân edildi.

Şikayetvar.com internet sitesine başvuran müşterilerin, memnuniyet düzeylerinin ölçümlendiği Şikayetendex Raporu, ürünlere gelen şikayetlerin oranı ve şikayetlerin ne kadar başarılı bir şekilde yönetilip memnuniyete çevrildiğinin müşteri tarafından puanlanması dikkate alınarak oluşturuluyor.

Raporda kategorilere göre oluşturulan listeler şöyle yer aldı:

Beyaz Eşya kategorisi

Bulaşık Makinası kategorisi

Buzdolabı kategorisi

Çamaşır Makinası kategorisi

TV kategorisi