MoveZ’den yeni bir atılım

Mobil reklam satışevi MoveZ ve Tayvanlı akıllı telefon üreticisi HTC, Ocak ayı itibariyle yeni bir projeye imza attılar.  Mobil reklam satışevi MoveZ, Türk yapımı online müzik kutusu Fizy’nin iPhone uygulaması üzerinde HTC ile birlikte ilk defa gerçekleştirdiği ‘Playlist Sponsorluk Projesi’ kapsamında reklamverenlere, akıllı telefon kullanıcılarına ulaşmak için yeni bir alternatif yol sunmaya başladı. Mynet, SporX, […]

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 20.02.2013 - 14:39
Mobil reklam satışevi MoveZ ve Tayvanlı akıllı telefon üreticisi HTC, Ocak ayı itibariyle yeni bir projeye imza attılar. 
Mobil reklam satışevi MoveZ, Türk yapımı online müzik kutusu Fizy’nin iPhone uygulaması üzerinde HTC ile birlikte ilk defa gerçekleştirdiği ‘Playlist Sponsorluk Projesi’ kapsamında reklamverenlere, akıllı telefon kullanıcılarına ulaşmak için yeni bir alternatif yol sunmaya başladı.
Mynet, SporX, Vidyoda ve iDergi gibi premium medya ortaklarına sahip olan MoveZ tarafından ilk defa HTC markası ile hayata geçirilen ‘Playlist Sponsorluk Projesi’, yayınlanmaya başladığı günden bu yana 1 milyon 200 bin’den fazla görüntülenmeye sahip oldu. 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free