Kliksa, Türkiye’nin Amazon’u olmak istiyor

Sabancı Topluluğu, yenilenen Kliksa ile eticarette sektör liderliğini hedefliyor.

UYGULAMA & YAZILIM
DigitalAge, 13.03.2014 - 13:27

Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa, yenilenen yüzünü ve yapılanmasını bir basın toplantısıyla tanıttı.

Toplantıda konuşan Sabancı Holding Perakende ve Sigortacılık Grup Başkanı Haluk Dinçer, dünya çapında bir internet platformu oluşturmak amacıyla, 2014 yılında eticarete 15 milyon dolar altyapı yatırımı yapacaklarını ifade etti.

Sabancı Topluluğu’nun diğer sektörlerdeki gibi online alışverişte de en önemli oyuncu olacağını vurgulayan Haluk Dinçer, “Türkiye’nin Amazon’u olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz.” ifadesini kullandı.

Kullanıcılarının karşısına sadelik ve inovatif yaklaşım odaklı yeni kimliğiyle çıkan Kliksa, online alışverişte en çok rağbet gören elektronik sektörü dışında da büyümeyi; satış sonrası destek, müşteri memnuniyeti ve hizmete odaklılık amaçları doğrultusunda, 5 yılda sektörün lideri olmayı hedefliyor.

 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free