Skip to main content

İlk kez Campbell Soup Company, Unilever ve GSK Consumer Healthcare tarafından kullanılmaya başlanacak olan Watson Ads, kişiye özel reklam deneyimi sunacak

Bir IBM Kuruluşu (NYSE: IBM) (Weather) olan The Weather Company, müşterilerin ilk kez reklam aracılığıyla IBM Watson ile etkileşim kurarak bir ürün ya da teklifle ilgili bilgileri alabilmesini ve ses ya da metin aracılığıyla sorular sorabilmesini sağlayan Watson Ads’i tanıttı.

Pazarlamacılar uzun zamandır kişisel, amaca uygun ve değer sağlayabilen, tüketiciyle bire bir bağlantı oluşturan; milyonlarca etkileşim ve temas noktası genelinde ölçeklenebilen bir reklamcılık çözümü arayışındaydı. Watson Ads, pazarlamacıların bu hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak; ayrıca müşteri ve ürünle ilgili öngörülerin her zamankinden daha hızlı bir biçimde açığa çıkarılmasına, veri bilimi uzmanlarının daha önce kuramadıkları bağlantıları kurmalarını sağlayacak. Watson Ads ile IBM Watson teknolojisi tüketiciler tarafından ilk kez reklam amacıyla kullanılıyor.

Kişiye özel reklam deneyimi Watson Ads

IBM Watson, doğal dili anlayabiliyor, muhakeme yapabiliyor, öğrenebiliyor ve kişilerle etkileşim kurabiliyor. Watson teknolojisinden faydalanan Watson Ads, kognitif bilişimin ve aşağıdaki konularda edinilen bilgilerin gücüyle pazarlamacıların mevcut stratejilerini daha iyi oluşturmalarına yardımcı olacak:

  • Marka algısını ve cazibesini daha iyi anlama
  • Müşterilerin daha bilinçli kararlar almasına yardımcı olma
  • Müşteri deneyimini geliştirme
  • Ürün bilgilerini destekleme
  • Yaratıcı stratejileri bilgi ve optimizasyon ile destekleme
  • Pazarlamacıların verileri daha etkin kullanmasına yardımcı olma