ETKİNLİK

DigitalAge | 10.08.2017 - 14:00

Felis’le ilgili merak edilen her şey

MediaCat tarafından bu yıl 12’nci kez düzenlenecek olan Felis'e dair aklınıza takılan her şey haberimizde...

4
paylaşım
Facebook
Twitter
Linkedin
+
Nedir?

MediaCat tarafından bu yıl 12’nci kez düzenlenecek olan Felis Ödülleri için başvuru süreci 17 Temmuz itibarıyla başladı.

Geçtiğimiz yıl aldığı rekor sayıda başvuruyla alanındaki en büyük organizasyon olduğunu kanıtlayan Felis’e dair aklınıza takılan sorulara burada yanıt bulabilirsiniz.

Burada yanıt alamadığınız herhangi bir soru için www.felisodulleri.com/2017/katilim-kurallari adresine gidebilir ve Felis Ödülleri 2017 için hazırladığımız başvuru kitapçığını indirebilirsiniz.

  • Felis nedir?

Felis, Türkiye’nin hem yaratıcılığı hem de “etki”yi değerlendiren tek yarışmasıdır. Yani Felis aslında sadece bir kedi değildir, en azından bizim için…

  • Felis’e nasıl başvurabilirim?

Web sitemiz senin için hazır! Yapman gereken tek şey www.felisodulleri.com’a gidip üye kaydı oluşturmak.

  • Felis’e kimler katılabilir?

Felis her türden ajansın yanı sıra reklamveren firmaların katılımına açık. Dileyen herkes Üretimde Ustalık Bölümü’ne bireysel başvuruda da bulunabilir.

  • Ben bir reklamverenim, hangi bölümlere başvurabilirim?

Sadece sana özel bir bölümümüz var: Dönüştüren Pazarlama Etkisi! Ajansları dahi almıyoruz buraya. Bence bir baksan iyi olur. Ayrıca Markalı İçerik ve Eğlence, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümlerine de başvurabilirsin.

  • Ben bir teknoloji firmasıyım, ben nereye başvurabilirim?

Seni de unutmadık teknoloji gurusu! Sen de “Ajans kaydı” oluşturup Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü’ne başvurabilirsin!

  • Ee, peki son başvuru tarihi neydi?

15 Eylül 2017’ye kadar zamanın var.

  • Hangi zaman aralığındaki çalışmalarım kabul ediliyor?

Yarışmaya ilk kez 5 Ekim 2016 – 15 Eylül 2017 dönemi içinde yayınlanmış / uygulanmış özgün çalışmalar katılabilir.

  • Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü için de zaman aralığı aynı mı?

Değil! Bu bölümdeki katılımlar pazarlama çıktılarına ait olduğu için 1 Haziran 2014 – 30 Mayıs 2017 tarihleri arasında hayata geçirilen projeler katılabilir.