E-ticarette ödeme sürecini etkileyen faktörler

Kullanıcıları satın almaya yönlendiren faktörler, başarılı e-ticaret sitelerinden örnekler vererek anlatıldı

ARAŞTIRMA
DigitalAge, 09.09.2014 - 16:48

Medya planlama ajansı MediaCom, online alışveriş yaparken kullanıcıların satın alma yolculuğundaki olumlu ve olumsuz faktörleri bir raporda derledi.

Rapordan öne çıkan başlıklar

  • Sayfanın hızı satın alma sürecini etkiliyor
  • Zorunlu kayıtlar tüketicinin uzaklaşmasına neden oluyor
  • Güvenlik rahatlığı olmadan satın almanın gerçekleşmesi neredeyse imkânsız
  • Kolay form doldurma satın alma sürecini hızlandırıyor
  • Süreç göstergeleri tüketicilerin yolunu bulmasına yardımcı oluyor
  • Sepet özeti, tüketicilerin satın aldığı ürünleri ve ücretlerini gösterdiğinden onların sayfadan ayrılıp bu bilgelere bakmasını engelleyecek ve böylece tüketici kaybını azaltıyor
  • Dikkat dağıtıcı unsurlar ödeme sürecinin dışında yer alan linkler satın alma sürecini olumsuz yönde etkileyebilir

E-ticarette ödeme sürecini en iyi gerçekleştiren 11 siteyi şöyle sıralandı:

•Ebuyer
•Wiggle
•ASOS
•Sodastream
•AO
•Amazon
•Fallen Hero
•Hunter
•Crate and Barrell
•Symantec
•AutoZone

Raporun tamamına şuradan ulaşabilirsiniz.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free