ETKİNLİK

Advertorial | 08.08.2017 - 15:28

dmexco Konferansı 2017: “Dönüşüm Çağını Aydınlatmak”

dmexco Konferansı 2017, sistematik ve sürdürülebilir dönüşüm kabiliyetini global dijital ekonominin gündemine taşıyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Dmexco Konferansı bu yıl bu sürecin ve dijital iş dünyasının en önemli konu başlıklarını, markalarını ve düşünürlerini sahnede ağırlıyor.

Dmexco sadece birkaç yıl içerisinde global dijital ekonominin en önemli toplantısına dönüştü. Bu yıl da 1050’yi aşkın fuar katılımcısı şirket, 50 bini aşkın ziyaretçi ve uluslararası dijital sektörün liderleri olan 570’ten fazla konuşmacı, Almanya’nın Köln şehrinde buluşuyor. Fuar ve konferansın eşsiz bir birleşimi olan etkinlik, ziyaretçilerin büyük ajanslar ve markalarla tanışabilecekleri, birbirleri ile etkileşim kurabilecekleri ideal ortamı sunuyor.

Köln bu yüzden 13-14 Eylül 2017 tarihlerinde global dijital ekonominin networking ve iş geliştirme yeri olacak.

Dmexco Konferansı bu yıl bu sürecin ve dijital iş dünyasının en önemli konu başlıklarını, markalarını ve düşünürlerini sahnede ağırlıyor – üstelik daha önce eşi benzeri görülmemiş bir çeşitlilik ve kalite seviyesinde! Konferansın dört sahnesi birden – Congress Hall, Debate Hall, Experience Hall ve Motion Hall – en büyük global reklamverenler ve reklam yatırımlarını yöneten şirketlerin temsilcilerine ev sahipliği yapacak. Bunlar arasında Marc Pritchard (P&G CBO’su), Alison Lewis (Johnson & Johnson, Global CMO), Sir Martin Sorrell (WPP CEO’su), Philipp Markmann (L’Oréal Almanya CMO’su) gibi Almanya’daki ve Almanya dışından gelen kurumsal karar vericiler yer alıyor. Önde gelen dijital markalar ve platformların dünyasından en değerli içgörüleri paylaşmak üzere Sheryl Sandberg (Facebook COO’su), Jack Dorsey (Twitter Kurucu Başkanı), Jascha Kaykas-Wolff (Mozilla CMO’su), Tim Kendall (Pinterest Başkanı), Nicolas Darveau (Google, Chief Search Evangelist) ve Imran Khan (Snapchat CSO’su) gibi konuşmacılar orada olacak. Mark Thompson (New York Times CEO’su) ve Andy Bird (The Walt Disney Company Başkanı) gibi lider yayıncılardan ise yayıncılık alanındaki güncel dönüşümü dinleyeceğiz.

dmexco Expo “Safi İş” ile büyüyor

Bu yıl dünyanın dört bir yanından gelen 1050’yi aşkın fuar katılımcısı şirket dmexco’nun bir parçası olmanın fırsatlarından yararlanacak. Global “dijikonomi”nin en önemli oyuncuları ve lider şirketleri, altı salondan oluşan ve toplamda 100 bin metre kareyi bulan fuar alanında ziyaretçilerle buluşacaklar. Katılımcılar arasında Accenture, Adobe, Adform, Amazon, AOL/Yahoo (Oath), Bertelsmann, Discovery, eBay, Facebook, Google, Groupon, IBM, IPG Mediabrands, Microsoft, Omnicom, Oracle, PayPal, Publicis, Rakuten, Shazam, Salesforce, SAP, Sitecore, Spotify, Spryker, Telefonica, Twitter, Vice ve Yandex gibi lider şirketler yer alıyor.

Dmexco’yu ilk defa önemli bir iş platformu olarak kullanacak katılımcılar arasında ise Arvato, Deloitte Consulting, DocCheck, GS1, Media Plan, Neo@Ogilvy, Retail Media Group (Metro), Scholz & Friends ve Typo3 gibi şirketler var.

Bu yıl dmexco için Köln’e Almanya dışından gelecek katılımcı şirketlerin oranının yüzde 50’yi geçmesi bekleniyor. Ayrıca 150’den fazla yeni kurulmuş şirketi ziyaretçilerle buluşturacak dmexco Start-Up Village’ın bu yıl ilk defa kendine ait bir salonu olacak.

Deneyim Dünyası – tüketici her şeyin merkezinde

Araba üreticileri hareketlilik platformlarına dönüşürken, gıda markaları içerik ve e-ticaretle akıllı mutfakları ele geçiriyor; tüketici elektroniği şirketleri veri analizi sayesinde sağlık uzmanlarına dönüşürken, seyahat sektörü sanal gerçekliği kullanarak insanların yolculuk dürtüsünü gıdıklıyor. Bütün bunlar pazarlama iletişimi için heyecan verici yeni fırsatlar yaratan gelişmeler.

Bu yıl dmexco’da fuar kapsamındaki “Expo Special, World of Experience” ile geleceğin pazarlama iletişimi ve teknolojileri için bir inovasyon merkezinin temellerini atılıyor. Dünyanın önde gelen markaları ve hizmet sağlayıcıları yeni bağlantılı ürünleri, tüketici deneyimi çözümleri ve iş fırsatları ile World of Experience alanında yer alacaklar.

İçeriği el üstünde tutma zamanı  – dmexco Motion Hall

Dmexco kapsamında geçtiğimiz yıl ilk defa programın bir parçası olan ve başarılı bir çıkış yapan Motion Hall, bu yıl ikinci raunt için hazır. Dünyanın dört bir yanından gelerek Motion Hall’da yerlerini alan lider medya markalarının ve ziyaretçilere en heyecan verici hareketli görüntü trendlerini tanıtacak serge ve gösterimlerin sayısı bu yıl geçtiğimiz yılkinden bile fazla. Televizyon yayıncıları, dijital yayıncılar, platformlar ve medya grupları dmexco’nun her iki gününde düzenlenecek kısa ve dolu sunumlarla ürettikleri en yeni içeriği, çoklu ekran alanındaki en güncel gelişmeleri ve en yenilikçi pazarlama fırsatlarını ziyaretçilerle paylaşacaklar.

Etkinlik biletlerine buradan ulaşabilirsiniz: www.dmexco.com/tickets