Brand Week Istanbul’da ajanslar dijital case’leri değerlendirdi

Brand Week İstanbul’un 5. gününde dijital case’ler konuşuldu

ETKİNLİK
Tuğba Yalçın, 07.11.2014 - 17:26

C-Section Ajans Başkasını ve Yaratıcı Yönetmeni Enis Orhun, Tribal İstanbul Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, BLAB Kurucu Ortağı ve Yaratıcı Yönetmeni Taylan Yapıcı’nın katıldığı oturumda Türkiye’nin başarılı dijital case’leri konuşuldu. Müşterilerin ajansla sinerji yakalamasının anahtar nokta olduğunun altının çizildiği oturumda, üç dijital isme göre bu ilişki doğru kurulduğunda dijital case’ler izleyiciye her kanaldan ulaşarak başarıyı yakalıyor. Marka tarafından oluşturulan brief’ler ajanslara geldiğinde bütçeye uygun yaratıcı işler yapılıp hedef kitleye göre seçilen mecralarda paylaşılıyor.

Vodafone Arena Stat Abi projesi

Vodafone’un futbol takımı Beşiktaş ile yaptığı anlaşma doğrultusunda Tribal İstanbul tarafından üretilen projede ‘Stat Abi’ karakteri sosyal medya üzerinden kullanıcılarla etkileşime girdi. Yaratılan Stat Abi karakteri tüm sosyal medya kanallarından yaklaşık 500 bin taraftara ulaştı. Beşiktaş taraftarı tarafından çok sevilen Stat Abi insanlaştırılarak kullanıcılara twitler attı, stat inşaatından görsel paylaşımları yaptı. Tribal İstanbul Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik projeyi değerlendirirken ürünün kendisinin başarılı olmasının mecrayı doğurduğunu iletti ve Beşiktaş takımının tutkulu taraftarının statı heyecanla beklediğini ekledi. Ayrıca Stat Abi karakterini yöneten sosyal medya ekibinin de koyu Beşiktaş taraftarları olduğunu söyledi.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free