Brand Week Istanbul 11-15 Kasım’da devleri ağırlıyor

Bu yıl ilk kez düzenlenecek Brand Week İstanbul dev isimleri ağırlayacak.

Uncategorized
DigitalAge, 04.11.2013 - 16:12

Brand Week Istanbul, stratosferden yaptığı tarihi atlayışla aşılmaz bir rekor kırmanın ötesinde pazarlama iletişimi alanında da bir dönüm noktasına imza atan Felix Baumgartner, pazarlama literatürünün yaşayan efsanesi Al Ries, Coca-Cola Başkan Yardımcısı Emmanuel Seuge, tasarım dünyasının dâhi ismi Mary Lewis gibi dev isimleri ağırlıyor.

BRAND WEEK ISTANBUL KONUKLARI

Felis Medya Jürisi Başkanı Avni Kiğılı

‘Ajansı reklamveren yönlendirmeli’

Felis Ödülleri’nde Medya bölümünün bu yılki jüri başkanı Hayat Kimya Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Kurulu Başkanı Avni Kiğılı ile reklam yarışmaları ve yaratıcılık hakkında konuştuk. Kiğılı, bu yarışmaların sektörün ulaştığı yaratıcı düzeyini ve farklı bakış açılarını görmek açısından çok yararlı olduğunu söylüyor.

Felis Yaratıcılık Jürisi Başkanı Serdar Erener

‘Jüri değerlendirmesi yetmez, ölçülmüş etkiye bakalım’

MediaCat Felis Ödülleri, ‘Yaratıcılık’ ana kategorisinin eklenmesiyle kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüştü. Felis’teki tek yenilik bu değil, değerlendirme sürecinde de büyük bir değişikliğe gidildi. Buna göre ‘Yaratıcılık’ ana kategorisinde yalnızca jüri değerlendirmesi değil, Ipsos’a ait Ad*Watch verileri ve ThinkNeuro tarafından yapılacak nöro araştırmaların skorları da dikkate alınacak. Felis Yaratıcılık Jürisi Başkanı Serdar Erener, ‘Araştırma verisi olmadan ‘ilginç’ görülen bir reklamın kıymet-i harbiyesi yoktur’ diyor.

Korkusuz Felix

Pazarlamanın geleceğine stratosferden yön veren adam

İki bin altı yüzün üzerinde atlayış yapan dünyaya en yüksek noktadan stratosferden serbest düşüş gerçekleştiren isim. Ses hızını herhangi bir itici güç kullanmadan aşan tek insan. Bütün bu nitelikleri tek vücutta toplamayı başaran Felix Baumgartner, Brand Week kapsamında İstanbul’a geliyor.

Al Ries

‘Reklam dünyasına iki network hükmedecek’

Pazarlama deyince herhalde akla gelen ilk isimlerden biridir Al Ries. Sektörü ‘konumlandırma’ ve ‘görsel çekiç’ gibi kavramlarla tanıştıran, global şirketlerin stratejilerine yön veren pazarlama gurusu, Brand Week Istanbul öncesinde sorularımızı yanıtladı. Ries, Publicis-Omnicom birleşmesini ise hemen her kategoride yaşanması mukadder bir sonuç olarak görüyor.

Laura Ries

‘Markalar görselleştirmeye müsait fikirler yaratmalı’

Yeni kitabı Visual Hammer (Görsel Çekiç) ile pazarlama dünyasına ‘görsel çekiç’ ve ‘sözlü çivi’ kavramlarını kazandıran pazarlama stratejisti Laura Ries, günümüz pazarlama dünyasında geçerli olan temel felsefeyi, ‘Önce PR, sonra reklam’ sözleriyle özetliyor.

Tom Fishburne

‘Karikatür pazarlamanın Truva Atı’dır’

Karikatür aracılığıyla verilen mesajların daha etkili olmasının sebebinin, insanların karikatür okumaya bayılması ve karikatürü bir pazarlama aracı olarak görmemesi olduğunu söyleyen Marketoon Studios CEO’su Tom Fishburne, ‘Digital Storytelling’ semineri vermek üzere geleceği Brand Week Istanbul öncesi sorularımızı yanıtladı.

New York Festivals İstanbul’a geliyor

New York Festivals International Advertising Awards, görkemli showcase’i ile Brand Week Istanbul’a geliyor. NYF Başkanı Michael O’Rourke ile reklam yarışmalarının meslek üzerindeki etkisi ve dünyada yaratıcılık anlamında en çok gelecek vaat eden ülkeler hakkında konuştuk.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free