41? 29! Nokia’nın sosyal medya ajansı oldu

Nokia yaklaşık iki ay süren bir konkur sürecinin ardından dijital ajansını seçti. 2007 yılında kurulan ve portföyünde Garanti Bankası, Microsoft, Renault, Unilever, Ülker, Arçelik, Mey İçki ve Kraft gibi müşterileri bulunan 41? 29! Nokia’nın da dijital ajansı oldu. Dijital pazarlama ve iletişim ajansı 41? 29! viral pazarlama, advergame, dijital ve sosyal medya kampanyaları tasarlıyor. 41? […]

Uncategorized
DigitalAge, 24.01.2012 - 11:51

Nokia yaklaşık iki ay süren bir konkur sürecinin ardından dijital ajansını seçti. 2007 yılında kurulan ve portföyünde Garanti Bankası, Microsoft, Renault, Unilever, Ülker, Arçelik, Mey İçki ve Kraft gibi müşterileri bulunan 41? 29! Nokia’nın da dijital ajansı oldu.

Dijital pazarlama ve iletişim ajansı 41? 29! viral pazarlama, advergame, dijital ve sosyal medya kampanyaları tasarlıyor. 41? 29! bugüne kadar 70’ten fazla ulusal ve uluslararası ödülün sahibi oldu.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free