SOSYAL AĞLAR

Buse Avcıoğlu | 20.06.2017 - 15:51

Sosyal ağlarda iyi performans gösteren reklam modelleri

Her konuda bilgi edinebildiğimiz ve her şeyden haberdar olduğumuz sosyal medyanın gücü tartışılmaz. Markalar tarafından birer pazarlama aracı olarak kullanılan sosyal medya platformlarının avantajlarına birlikte bakalım.

Instagram reklam modelleri :

 

instagram

Instagram’ı her ay 500 milyon insan kullanıyor. Hedef kitlenizi iyi şekilde belirledikten sonra Instagram üzerinden yapacağınız görsel açıdan güçlü sponsorlu paylaşımlar bilinirlik ve etkileşim düzeyinizi üst düzeye çıkarabilir. Formatlar şöyle;

-Fotoğraf Reklamları : Vermek istediğiniz mesajı etkili bir görselle destekleyip, kare veya yatay formatta verebilirsiniz. Bu reklamlar kullanıcıların ana sayfasında diğer paylaşımların arasında markanızın ismiyle sponsorlu içerik şeklinde görünecektir. ‘Satın Al’ ibaresine tıklandığında direk linkle markanızın satış sayfasına yönlendirme imkanı da yaratır.

-Video Reklamları : Fotoğraf reklamlarının sürükleyici görsel kalitesini görüntü, ses ve hareketin gücüyle birlikte kullanabilirsiniz. Video reklamları 60 saniyeye kadar, yatay veya kare formatta oluşturabilirsiniz.

-Dönen Reklamlar : İnsanların parmaklarını kaydırarak tek bir reklamda daha fazla fotoğraf veya video görebileceği formattır. Yine diğerleri gibi kullanıcının ana sayfa akışının içerisine konumlandırılır. Kullanıcıların fotoğraflardan albüm oluşturup , sağa kaydırarak görme özelliği gibi çalışır.

-Instagram Stories Reklamları : Bu reklam türü takip ettiklerinizin hikayeleri arasında fotoğraf veya video şeklinde çıkıyor. Instagram hikayelerini izlerken otomatik olarak birinden diğerine geçtiğinden siz farkında olmadan kendinizi markaların hikayelerini açmış ve izliyor bulabiliyorsunuz.

1 2 3 4