SOSYAL AĞLAR

Buse Avcıoğlu | 20.06.2017 - 15:51

Sosyal ağlarda iyi performans gösteren reklam modelleri

Her konuda bilgi edinebildiğimiz ve her şeyden haberdar olduğumuz sosyal medyanın gücü tartışılmaz. Markalar tarafından birer pazarlama aracı olarak kullanılan sosyal medya platformlarının avantajlarına birlikte bakalım.

Twitter reklam modelleri :

 

twitter

Twitter sponsorlu reklam modelleri erişiminizi en üst düzeye çıkarmak ve markanızın mesajıyla ilgili farkındalığı artırmak için tweetlerinizi tanıtma imkanı yaratıyor. Formatlar şöyle;

-Sponsorlu Hesap : Vereceğiniz reklam markanızla ilgilenme ihtimali yüksek olan hesapların ‘ Kimi Takip Etmeli’ kısmında sponsorlu hesap olarak sayfada beliriyor.

-Sponsorlu Tweet : Sponsorlu tweetler marka tarafından ayarlanmış olan anahtar kelimelerin kullanıcılar tarafından arama kısmına herhangi bir şekilde yazılmasıyla, karşısına markanın içeriğinin çıkmasını sağlıyor. Anahtar kelimenin aratılıp, etkileşimin miktarına göre reklam ücretleri değişiyor.

-Sponsorlu Gündem – #hashtag : Genelde her gün dünya ve yaşadığınız ülkede en çok konuşulan konuyu gündem şeklinde karşısınıza getiren Twitter’ da sponsorlu gündem oluşturduğunuzda belirlediğiniz #hashtag kullanıcıların karşısına gündem şeklinde görünüyor.

1 2 3 4