PODCAST

| 22.06.2020 - 12:00

Pandemi sürecinde reklamverenlerin dijital iletişimde yaptıkları doğrular ve yanlışlar

Digital Age'in podcast programı Post Corona Trends’in yeni bölümünde Adcolony EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer ile ‘Covid-19’un dijital marka iletişimi üzerine etkisi’ üzerine konuştuk.

Pandemi sürecinde reklamverenlerin dijital iletişimde yaptıkları doğrular ve yanlışlar
Post Corona Trends

 
 
00:00 / 20:10
 
1X
 

Covid-19 süreci tüketiciler gibi markalar için de ciddi bir sınav oldu, olmaya da devam ediyor aslında. Geleneksel kanalların askıya alındığı online’a ilginin tavan yaptığı bu dönemde iletişim tarafında dijital kanallar her zamankinden daha önemli bir rol oynadı. Peki pandemi süreci markaların online’da hedeflediği tüketici kitlesini nasıl etkiledi? Dijital tüketimde yaşanan değişime reklamveren doğru zamanda doğru işlerle tepki verebildi mi? Genel olarak salgın sürecinde ve sonraki dönemde reklamverenlerin dijital iletişimde yaptıkları doğrular ve yanlışlar neler oldu? Tüm bu sorulardan yola çıkarak Covid-19’un ‘dijital marka iletişimi üzerine etkisi’ni  Post Corona Trends podcast serimizin bu bölümünde Adcolony EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer ile konuştuk.