11 Şubat 2020
Insurtech’lerin UX stratejileri için 6 kritik adım
Sherpa, Insurtech’lerin UX iyileştirmelerine ışık tutmak için strateji belirlemede dikkat edilmesi gereken 6 kritik adım…
19 Haziran 2019
Havayolu uygulamalarının UX analizi
Türkiye’de hizmet veren dört büyük hava yolu Türk Hava Yolları, AtlasGlobal, Pegasus ve Onur Air’ın…
03 Mayıs 2019
SHERPA yönetim deneyimini yeniden tasarlıyor
SHERPA, yeni yönetim takımı SHERPA Cockpit ile dünyanın en etkili 10 deneyim tasarım stüdyosu arasına…
18 Şubat 2019
UXistanbul başlıyor
UXservices tarafından düzenlenen UXistanbul bu yıl 19 Şubat Salı günü Point Hotel Barbaros’ta gerçekleştirilecek.
09 Ocak 2018
Deneyim tasarımında 2017
2017 içerisinde chatbot’lar sayesinde ünlenen “Conversational UI”, yani “Sohbet eder gibi çalışan dijital deneyim”, sistem…
13 Ekim 2017
Tasarlasın mı, kandırsın mı?
Eğer ki, çağımızın deneyim tasarımcılığı kendisine başarı hedefi olarak “daha az sürtünme - daha çok…
13 Eylül 2017
Kullanıcı deneyiminde raporlama ve analitik
“Analitik” kavramını, “İşinizin performansını daha iyi anlamak ve başarılı hale getirebilmek için veriyi ve veri…
12 Haziran 2017
Sanal zekâ çıkınca UX bitecek mi?
İster inanın ister inanmayın, aşağıdaki diyalog, UX dünyasında da kurulmaya başlandı: “UX çok önemli!” diyorsunuz…
22 Mayıs 2017
Chatbot ve (Conversational) UI
Technavio’nun araştırması chatbot’ların sektörel penetrasyon yüzdeleri ve 2017-2021 arasındaki büyüme oranlarına dair çarpıcı bir özet…
01 Ekim 2016
Digital Age Ekim sayısı çıktı!
Digital Age, Ekim 2016 sayısında İK'nın dijital dönüşümünü ele alıyor
17 Mayıs 2016
UX gerçek hayatta ne işimize yarar?
İdeal insan-cihaz etkileşimi için dijital arabirimler tasarlayan SHERPA uzmanları UX’in gerçek hayatta ne işe yaradığını…












