Skip to main content

Yves Rocher’in Instagram’da düzenlediği ödüllü oyunda kullanıcılar, sonuçları #yeniliğiniseç etkietiyle paylaşıyor

Bitkisel kozmetik markası Yves Rocher, Instagram’da yeni yıl kampanyası başlattı.

Kullanıcılar, Yves Rocher Türkiye’nin Instagram hesabındaki “Başla” görselindeki etiketi takip ettiklerinde “Yeni yılın sana hangi yeniliği getirmesini isterdin?” sorusuyla karşılaşıyorlar.

Aşk, Başarı, Huzur, Para ve Eğlence seçeneklerinden birinin seçilmesiyle oyun başlıyor. Kullanıcılar, yönlendirildikleri profillerin bio bölümünde yer alan soruları, hazırlanan şıklara ait görseller üzerinden yanıtlayarak, kendi tarzlarına özel sonuçlara ulaşıyorlar.

Kullanıcılar, kendilerine çıkan test sonucunun ekran görüntüsünü #yeniliğiniseç etiketiyle kendi profillerinde paylaşıyorlar. Sonrasında kullanıcılar, yvesrocher.com.tr’deki alışverişlerinde kullanacağı yüzde 15’lik indirim kodu ve kendi tarzına özel sonuçta önerilen tüm Yves Rocher ürünlerini kazanma şansına sahip oluyor.

FormatC Agency’nin düzenlediği Yves Rocher’in Instagram kampanyası, 9 Ocak’a kadar sürüyor.