YouTube, Wieden+Kennedy ve Mindshare’i yılın ajansları seçti

YouTube, Wieden+Kennedy ve Mindshare’i 2014’ün ajansları olarak belirledi

ARAŞTIRMA
DigitalAge, 06.01.2015 - 15:56

YouTube, Wieden+Kennedy’i 2014’ün en yaratıcı ajansı olarak belirlerken; en iyi medya ajansı olarak Mindshare’i seçti.

The Drum internet sitesi, geçtiğimiz yıl Wieden+Kennedy’i yılın ajansı olarak seçmişti. YouTube Ads Leaderboard 2014’te ise 11 kez sıralamaya girmişti. Ajansın popüler olan işleri arasında Jaguar, Nike ve Marks&Spencer Noel kampanyası yer alıyor.

Leaderboard’da 10 kez ismini duyuran AdamEveDDB, Wieden+Kennedy’i takip ediyor. Ajans Beats by Dre, Always ve Snickers reklamlarıyla tanınıyor.

Üçüncü sırada ise platformda bugüne kadar üç kez görünürlük kazanan AMV BBDO yer aldı. Stratejiden Sorumlu Başkan Yardımcısı Craig Mawdsley, platformun reklamları için (örneğin Sainsbury’nin Noel reklamı) izleyici kazanmak açısından oldukça önem taşıdığına dikkat çekti.

YouTube’un düzenlediği sıralamada Mindshare, medya ajansları arasında ilk sırayı aldı. Mediacom ve Carat, Mindshare’i izleyen ajanslar oldu.

Sıralama, ücretli görüntüleme, organik görüntüleme ve izleyici sadakatinin dikkate alındığı bir algoritmaya tabi tutuldu.

YouTube, ayrıca İngiltere’nin en çok izlenen 10 reklam filmini yayımladı. Yer verilen reklam filmleri globalde 330 milyonun üzerinde görüntülemeye ulaştı. Sainsbury’nin Noel reklamı ilk sırada yer alarak; John Lewis Noel reklamı ve Nike’ın dünya kupası reklamlarını geride bıraktı.

Kaynak: The Drum

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free