YouTube, Türkiye’de en çok izlenen reklamları sıraladı

YouTube Ads Leaderboard’da Eylül 2014 dönemi sonuçları belli oldu

REKLAM & PAZARLAMA
DigitalAge, 14.10.2014 - 15:31

Dijital reklamlarda yaratıcılığın değerlendirmesinde yeni bir gösterge olan YouTube Ads Leaders Board’da sonuçlar belli oldu. İlki Eylül 2014 dönemine ait olan ve her ay düzenli olarak açıklanacak YouTube Ads Leaderboard ile bir önceki ay YouTube’da kitlelerin dikkatini hangi markaların çektiğine ilişkin sonuçların ortaya konması hedefleniyor.

Eylül 2014 dönemine ait YouTube Ads Leaderboard’da yer alan markalar ise şöyle:

1 Kenan Doğulu’dan Potanın Perilerine Sürpriz // Garanti

2 Samsung GALAXY Note 4 – Official Introduction // SamsungMobile

3 Apple – iPhone 6 and iPhone 6 Plus – TV Ad – Duo // Apple

4 3,5 Spartalı’nın Hikâyesi // Turkcell

5 Lady Gaga İstanbul Sokaklarında! // DoritosAkademi

6 Samsung Gear S – Official Introduction // SamsungMobile

7 Arif Susam IKEA’da – Evleniyor muyuz gençler? // IKEATurkiye

8 Arif Susam IKEA’da – Biraz kaynatalım mı? // // IKEATurkiye

9 Asılacak perdeler varsa senin de internetini kafana göre esneteceğin Esnek Tarife’n var // VFreeZone

10 Göz Makyajında Son Dokunuş: Maskara Nasıl Sürülür? // MaybellineNYTurkiye

YouTube Ads Leaderboard hakkında

Her ay açıklanacak ‘YouTube Ads Leaderboard’da, markaların reklamlarının popülerlik oranlarına göre sıralaması yapılacak. Listede yer alacak reklamlar, görüntülenme, izlenme, reklam (paid view) ve kazanılan izlemeler (earned view) oranı gibi kriterler göz önünde bulundurularak belirlenecek.

YouTube Ads Leaderboard sadece reklamveren firmalar için değil reklamcılık sektörü için de önemli bir kıyas aracı olacak. Reklamların sadece gösterilen değil aynı zamanda kullanıcının etkileşime geçtiği ve marka hikayesinin bir parçası olduğu yeni bir değerlendirme aracı işlevi üstlenecek.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free