YouTube Slam yayında

Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Normal Tablo”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:”Times New Roman”; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} YouTube’da yaygın olarak izlenen video’lar, YouTube Slam ile farklı kategorilerde oy […]

Uncategorized
DigitalAge, 29.12.2011 - 16:16

Normal
0

21

false
false
false

TR
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Normal Tablo”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

YouTube’da yaygın olarak izlenen video’lar, YouTube Slam ile
farklı kategorilerde oy toplamak için birbirleriyle kıyaslanarak yarışıyorlar.

Kendi blog sitesinde dün duyuru yapan YouTube, YouTube Slam
projesi ile bir ‘video keşfetme deneyi’ piyasaya sürdüğünü açıkladı.Youtube.com/slam
adresinden giriş yapan kişiler, ‘komedi, şirin, müzik, tuhaf ve dans’ adlı beş
kategoriden birine tıklayarak, eşleşen video’ları sırayla izleyerek oy
verebiliyor. Bu şekilde oy toplayan video’lar, Slam’in anasayfasındaki ‘Liderlik
tahtasında’ yükseliyor. İsteyenler, ‘Liderlik tahtası’ bölümüne girerek,
istedikleri kategorideki en çok oy alan ilk 10 video’yu izleyebiliyor.

YouTube Slam’de sadece oy alan video’lar prestij kazanmıyor. Popüler video’lara
oy veren kişilerde isabetli tahminleri sayesinde ‘tahmin puanı’ alarak
ödüllendiriliyor. YouTube’un yazılım mühendisi Tomas Izo, ‘Bir sonraki fenomen
video’yu siz keşfedebilirsiniz’ diyor.

YouTube, comScore verilerine göre, video izleme siteler
arasında lider. Yapılan araştırmaya göre her beş video’dan ikisi YouTube’da izleniyor.
İkinci sırada Youku adlı site yer alırken, Vevo ve Facebook üçüncü ve dördüncü
sırada yer alıyor.

Sizce YouTube Slam, hangi ihtiyaca yönelik geliştirildi? Deneyip izlenimlerinizi bize de bildirin!

 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free