Yeni nesil düğün alışverişinde kaynana baskısı istemiyor

Sitede ankete katılan 620 kişiden alınan yanıtlar, kaynana – gelin rekabetine farklı bir bakış açısı getirdi

REKLAM & PAZARLAMA
DigitalAge, 20.10.2014 - 10:34

Samsung’un Temmuz ayında başlayan eğlenceli içeriği kaynana – gelin rekabetini konu almıştı. hangisihakli.com sitesi üzerinden yayınlanan videoları takip edenler, içeriğe interaktif olarak katkıda bulunurken, bu sıra dışı rekabetin rakamsal boyutları da gün yüzüne çıktı.

Çalışmanın üzerine tıklayarak yüksek çözünürlüklü versiyonuna ulaşabilirsiniz.

samsung_hangisihakli_1

 

Samsung’un katılımcılardan elde ettiği verilere göre;

Çiftler düğün alışverişine bağımsız çıkmak istiyor

– Düğün alışverişine kiminle gidilmeli sorusuna yüzde 69’luk bir kesim, ‘Çiftler kendi zevklerine göre halletsin’ derken, yüzde 31’lik bir kesim ‘Bir büyük olmadan o işler olmaz’ dedi. Yılların tecrübesinden faydalanılmalı diyen Tuzukurular ise azınlıktaydı.

Bebeğin adına çiftler kendi karar vermeli

– “Bebeğin adına kimler karar vermeli?” sorusuna; ‘Biz Mira düşünüyoruz’ diyerek popüler isimleri tercih edenlerin oranı yüzde 86 ile ‘Çok güzel kız maşallah anneannesi gibi adı Asuman olsun’ diyen yüzde 31’lik kesime net bir fark attı.

Gelin ne pişirirse o yenecek

– Daha can alıcı bir yaklaşımla ‘Bir erkek annesinin evinde yediği yemeği, karısı yaptığında yerse ne olur?’ diye sorulduğunda ise ‘İnsan karısının elinden zehir olsa yer’ diyenlerin oranı yüzde 73, ‘Annen görmesin o pırasayı yediğini, kadının yüreğine iner’ diyenlerin oranı ise yüzde 27 olarak belirlendi.

Bölgelere göre gelin cevaplarının dağılımı

Araştırmada, sorulara kaynanasının seveceği cevapları veren gelinlerin büyük çoğunluğu İç Anadolu Bölgesi’nden çıktı. Asi gelinlerin büyük çoğunluğunun ise Türkiye’nin batısında yaşadığı tespit edildi. “Tuzukuru” kesiminin ezici bölümünün ise İstanbul-Ankara-İzmir civarında yaşadığı belirlendi.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free