Yemeksepeti’nin Ortadoğu vizyonu genişliyor

Yemeksepeti global pazardaki büyüme hedefleri doğrultusunda Ürdün pazarına girdi

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 11.11.2014 - 16:15

Yemeksepeti, online yemek sipariş alanında hizmet veren Ürdünlü ifood.jo’nun çoğunluk hisselerini satın aldı. Bu yatırımla hizmet verdiği ülke sayısını Türkiye dâhil 8’e çıkaran Yemeksepeti, ifood.jo’nun hızlı büyüme sürecine stratejik ve finansal anlamda katkıda bulunacak.

ifood.jo Ürdün pazarında kendi markasıyla hizmet vermeye devam edecek.

Ürdün ve bölgenin Türkiye’ye benzerliğinden bahseden Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın, “Yeni girdiğimiz pazarlarda nüfus ve satın alım gücünün önemi kadar o pazarın dengeleri ve kültürünü de bilmek gerekiyor. Bu anlamda Yemeksepeti’nin Türkiye’de elde ettiği başarıyı tüm bölgede de yakalayacağını öngörüyoruz.” şekline konuştu.

Satın almanın ardından konuşan ifood.jo Kurucusu Omar Akel ise, Yemeksepeti gibi sektörde uzman olan ve finansal anlamda kendilerine gerekli desteği verebilecek global bir oyuncu ile ortaklık yapmaktan büyük heyecan duyduklarını ifade etti.

ifood.jo, 2011 yılında Omar Akel ve Zeid Husban’ın ortaklığında kuruldu. Şu anda Amman, Akabe, İrbid, Madabaa, Yeni Zerka ve Zerka’da hizmet veriyor. 

Yemeksepeti’nin yurt dışı markası Foodonclick.com, bin 800’den fazla restoranla Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Umman, Suudi Arabistan ve Lübnan’da hizmet veriyor. Yemeksepeti, online yemek siparişinde Yunan Clickdelivery.gr ve Ürdünlü ifood.jo’ya yaptığı yatırımla, servis verdiği ülke sayısını 8’e yükseltti.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free