Skip to main content

En duyarlı ve en duyarsız 10 şirket belirlendi

Birleşik Krallık merkezli kreatif ajans Lady Geek, düzenlediği bir çalışmada Birleşik Krallık’ta faaliyet gösteren 100 şirketi listeledi. Sıralamayı da çalışanlar, müşterileri ve sosyal medyaya yaklaşma biçimine göre yaptı.

Lady Geek, araştırmasında üç ana kaynağa yer verdi: Glassdoor, Survation gibi şirketleri ankete tabi tutarak ve müşteri ve çalışan memnuniyeti üzerinde halka açık verilerden, 10 bin tweet’in duygu analizini gerçekleştirdi.

Twitter ve Starbucks’ın kullanıcı ve müşterilerine önem vermeyip; en duyarsız şirket sıralamasında yer alması dikkat çekiyor. En duyarlı şirketler listesinde LinkedIn ilk sırada yer alırken; Microsoft, LinkedIn’i izleyen marka oldu.

En duyarsız 10 şirket şu şekilde sıralandı:

1. The Carphone Warehouse Group PLC
2. Ryanair
3. BT
4. Lebara B.V.
5. Vodafone
6. Metro bank
7. Everything everywhere
8. Twitter
9. Starbucks
10. JD Sports

En duyarlı 10 şirket sıralaması şöyle oldu:

1. LinkedIn
2. Microsoft
3. Audi
4. Three
5. John Lewis Partnership
6. Sony Corporation
7. Google
8. Nike
9. Direct Line
10. Boots UK

Kaynak: The Independent

Fotoğraf: Flickr kullanıcısı A Name Like Shields Can Make You Defensive