UYGULAMA & YAZILIM

DigitalAge | 21.11.2017 - 11:26

Yandex, yeni reklam modellerini tanıttı

Yandex Navigasyon, lokasyon bazlı iletişime dayalı hiperlokal reklam modellerini tanıttı.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Yandex Navigasyon’un düzenlediği “Yandex Navi Warm Up” etkinliğinde, yeni reklam modelleri tanıtıldı.

“Dijital billboardlar” dönemi

Yandex Navigasyon’un birçok büyük marka tarafından yoğun rağbet gören reklam modelleri dört ana başlık altında toplanıyor.

“Branded Pop Up Pins” modelinde kullanıcı rotasında devam ederken ortalama 1 veya 2 km yakınında bulunan reklam verenin lokasyonu, otomatik olarak haritada beliriyor. Kullanıcı isterse lokasyona rota oluşturabiliyor. Branded Pop-up Pins (V2)’de ise “dijital billboardlar” olarak tanımlanan banner’lar devreye giriyor. Markalar “dijital billboardlar” sayesinde daha detaylı bir görünüm elde ederek, kampanyalarını kullanıcılara duyurabiliyor.

“Custom Category” modeli, Yandex’in çok kullanılan “Kategoriler” sekmesinde uygulanıyor. Yandex her açıldığında “Arama” ekranında markanın logosu gösteriliyor. Logoya tıklandığında ilgili lokasyonların bulunduğu noktalar ortaya çıkıyor.

“Branded Voice Navigation” modelinde kullanıcı rota oluşturduğunda, Yandex’in “Rota oluşturuldu” sesli yönlendirmesi markanın adı ile birlikte duyuluyor. Kullanıcı rotanın sonuna ulaştığında ise Yandex’in “Varış noktasına ulaştınız” sesli yönlendirmesi de markanın adı ile birlikte yapılıyor.

“Navi Cursor” ise uygulamada rotayı izleyen imleç grafiğinde yapılacak yaratıcı tasarımları kapsıyor. Ana ekranda yer alan imleç reklam verenin belirleyeceği 3 boyutlu bir model ile değiştirilebiliyor.