Skip to main content

Yahoo, video reklam alanında güç kazanmak adına BrightRoll’u satın aldı

Yahoo CEO’su Marissa Mayer, blog sayfasından şirketin reklam platformu BrightRoll’u satın alma hazırlığı içinde olduğunu duyurdu.

BrightRoll, şu anda Ad Age ABD reklamverenleri sıralamasında ilk 100’de 87’nci sırada. Reklam platform olarak hizmet veren şirket, kullanıcıları ABD’de diğer platformlara göre daha fazla video reklamla buluşturuyor.

BBC’de yer alan habere göre; gerçekleşen satın alma 640 milyon dolar değerinde. Mayer’e göre; bu satın alma Yahoo’yu ABD’de video reklamcılığında en büyük platform olmasını sağlayacak.

Yahoo CEO’su BrightRoll’un Yahoo’nun reklam platformunu yeniden biçimlendirmesinde yardımcı olacağını düşünüyor. Mayer, bu yeni reklam anlayışının geleneksel banner reklamlarından uzakta mobilde, sosyal ortamda, native’de ve video içeriğe odaklanmakta olduğunu belirtiyor.

Kaynak: The Next Web, BBC

Fotoğraf: Wall Street Journal, Getty Images