Skip to main content

Şirket, özellikle teknoloji ile iç içe olan zenginlerin paralarını online olarak idare etmeyi hedefliyor. Geçen hafta online maddi danışmanlık ürününü hizmete açan Wealthfront, özellikle teknoloji ile iç içe olan zenginlerin…

Şirket, özellikle teknoloji ile iç içe olan zenginlerin paralarını online olarak idare etmeyi hedefliyor.

Geçen hafta online maddi danışmanlık ürününü hizmete açan Wealthfront, özellikle teknoloji ile iç içe olan zenginlerin paralarını idare etmeyi hedefliyor.İlk olarak kaChing adlı sosyal yatırım sitesi olarak başlayan Kaliforniyalı şirket, yaklaşık bir sene önce adını Wealthfront olarak değiştirmişti. Şirketin yeni hedefi, online yatırım yapacak kişilere, hem kullanılabilinirlik hemde kolaylık açısından sorunsuz bir yöntem sunabilmek.  Hedef kitleleri ise, az vakit ve uzmanlığı olan para sahipleri.

Fidelity ve Schwab gibi büyük yatırım danışmanlıklarının bulunduğu sektörde, Wealthfront CEO’su Andy Rachleff ve kurucusu Dan Carroll, daha düşük ücretlerin yanı sıra risk tahminlerinde daha büyük kesinlik vaad ediyorlar.

Wealthfront, idare ettikleri müşterilerinin ilk 25.000 dolarları için hiçbir danışmanlık ücreti almıyorlar. Bu miktardan sonra ise yüzde 0,25’lik bir ücret talep ediyorlar.

Wealthfront danışmanı ve Stanford Graduate School of Business Profesörü Paul Pflediere, “Finans dünyası, internet ve geliştirilen yazılımların eninde sonunda idare ettikleri yatırımcı hesaplarına tehdit oluşturacağını biliyordu. Wealthfront, tarih boyunca çoğu insanın yüksek ücretler sebebiyle faydalanamadığı hizmeti ulaşılabilir hale getiriyor “ şeklinde konuştu.

Wealthfront- Tanıtım videosu.