Skip to main content

Vodafone Türkiye büyümekte olan girişimlere Vodafone Vitrin’le destek olacak.

Vodafone, Türkiye’de ve dünyada büyük potansiyel vaat eden scaleup (büyümekte olan girişimci firma) ekosisteminde kaldıraç etkisi yaratacak yeni bir program geliştirdi. Vodafone Vitrin adıyla başlatılan program kapsamında bir mobil uygulama üzerinden müşterilerine dijital servis ya da ürün sağlayan firmalarla işbirliği yapacak olan Vodafone, bu firmalara satış, pazarlama, teknoloji ve operasyon konularında destek vererek Türkiye’de ve uluslararası pazarlarda büyümelerine yardımcı olacak. “Vodafone Vitrin” üyeleri, Türkiye pazarında kendilerini kanıtladıkları takdirde dünyaya da açılarak dijital ürün ve servislerini Vodafone’un faaliyet gösterdiği coğrafyalarda 520 milyonu aşkın müşterisine sunma fırsatı yakalayacak.

Başvurular, birleştirici kurum ya da internet sitesi üzerinden alınıyor
Vodafone Vitrin programına dâhil olmak isteyen firmalar, bir birleştirici kurum (aggregator) kanalıyla ya da Vodafone Vitrin internet sitesi (www.vodafone.com.tr/Vitrin) üzerinden Vodafone ile iletişime geçebiliyor. Başvurusu uygun görülen adaylar Vodafone tarafından değerlendiriliyor. Değerlendirmede, firmaların müşteri tarafındaki bir problem alanına yönelik tasarlanıp geliştirilmiş, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkaracak bir çözüm sunmasına; bir mobil uygulama üzerinden müşterilerine dijital ürün ya da servis sağlamasına; söz konusu ürün ya da servisin ölçeklendirilme potansiyeli taşımasına dikkat ediliyor. Değerlendirme sürecinin ardından programa kabul edilen firmalar ile Vodafone Vitrin üyeliği sözleşmesi imzalanıyor.

6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor
Vodafone Vitrin programına kabul edilen firmalar, standart olarak Silver segmentte başlıyor. Program kapsamında 6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor. Performansı iyi bulunan firmalar, Gold ya da Platinum segmente yükseltilirken, performansı stabil bulunan firmalar, mevcut segmentinde kalmaya devam ediyor. Yeterli performansı gösteremeyen firmalar ise sistem dışı kalıyor.

Yılda 2 milyon TL’ye varan satış ve pazarlama desteği
Vodafone Vitrin kapsamında scaleup firmalara temel olarak satış-pazarlama, teknoloji-operasyon ve yurtdışı pazarlara açılma konularında destek veriliyor. Buna göre, Silver segmentindeki firmalara 500 bin TL, Gold segmentindeki firmalara 1 milyon TL ve Platinum segmentindeki firmalara 2 milyon TL değerinde yıllık satış ve pazarlama desteği sağlanıyor. Vodafone Vitrin üyelerine ayrıca mentor desteği, tanıtım desteği, eğitim desteği, teknoloji desteği ve operasyonel destek de sunuluyor.