Skip to main content

Vodafone’un yeni marka konumlandırma stratejisini Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy ile konuştuk.

Vodafone, 36 pazarda birden marka stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yenilediğini duyurdu. 2009 yılındaki “Power to you” sloganından bu yana ilk kez marka kimliğinde böylesine büyük bir değişime giden Vodafone’un yeni marka konumlandırma stratejisi, gelecek hakkında iyimser olunması gerektiği düşüncesine odaklanıyor. Buna göre, önümüzdeki yıllarda yeni teknolojiler ve dijital servisler toplumsal dönüşümde önemli rol üstlenecek ve bireylerin yaşam kalitesini yükseltecek.

Hem slogan hem logo yenilendi

Şirketin “The future is exciting. Ready?” olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de “Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?” şeklinde kullanılacak. Yeni görsel kimlikte ise 1998 yılında yaratılan ve Vodafone’un simgelerinden biri haline gelen “ikonik logosu”, eskisine göre daha vurgulu bir biçimde kullanılacak. Yeni dönemde tüm pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarının merkezi tasarım ögesini oluşturacak. Logo, “tasarımda doğalcılık” akımına uygun bir 3D tasarım yerine yepyeni bir 2D tasarımla hazırlandı.