MEDYA

DigitalAge | 12.05.2014 - 16:32

Vodafone tüketici hikayelerini ekrana taşıyor

Vodafone, 'Söz Dinleyen Ev' çalışmasıyla annelerin hayatını kolaylaştırıyor

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Vodafone Türkiye, geçtiğimiz aylarda ‘Mucize Hikayeler’ kampanyasıyla kullanıcılarına ‘Vodafone sizin hayatınızda ne gibi küçük mucizeler yarattı?’ sorusunu yöneltti. Şimdi de bu kampanyanın devamı niteliğinde, gerçek hikayelerden esinlenerek, insanların hayatlarına nasıl dokunduğunu kısa filmler halinde sosyal medya hesaplarına taşıyor.

Serinin ilk filminde unutkan, biraz da takıntılı bir annenin yaşadığı sorunlar ve ailesinin bulduğu şaşırtıcı çözüm anlatılıyor. Video serisi farklı insanların hikayeleriyle devam edecek.

Ajans: Plasenta Conversation Agency

Prodüksiyon Şirketi: Randomworks

Müşteri: Vodafone Türkiye

Facebook
Twitter
Linkedin
+