Skip to main content

Vodafone, Kırmızı Işık uygulamasıyla dünya çapında ödül rekoru kırmaya devam ediyor.

Vodafone Türkiye tarafından kadına yönelik şiddeti önlemek amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık mobil uygulaması, uluslararası arenada ses getirmeye devam ediyor. Cannes Lions 2015’te büyük ödül Grand Prix’yi alarak Türkiye’de bir ilke imza atan, hemen ardından da Grand CLIO ödülü alan Vodafone Kırmızı Işık, şimdi de GSM sektörünün Oscar’ları olarak bilinen ve Dünya GSM Birliği (GSMA) tarafından mobil iletişim dünyasının en iyilerini ödüllendirmek amacıyla Mobil Dünya Kongresi kapsamında düzenlenen 21’inci Global Mobil Ödülleri’nden büyük ödül kazanarak döndü. Vodafone Türkiye’nin Mart 2014’te kullanıma sunduğu Vodafone Kırmızı Işık, “Gelişmekte Olan Ülkelerde Kadınlara Yönelik En İyi Mobil Servis” ödülüne layık görüldü.

Yaklaşık 300 bin kez indirildi

Vodafone’un Türkiye’de gittikçe artan kadına yönelik şiddet vakalarına karşı kullanıma sunduğu ve bugüne kadar yaklaşık 300 bin kez indirilen Vodafone Kırmızı Işık uygulaması, kadınların şiddete maruz kaldığı anlarda kolluk kuvvetlerine ya da yakınlarına kolaylıkla haber verebilmesini sağlıyor. Mart 2014’te sunulan uygulama için hazırlanan “Aramızda” iletişim kampanyası, geçen yıl Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde en prestijli ödül olan Grand Prix’yi Türkiye’ye ilk kez kazandırdı. Cannes’da Grand Prix ile birlikte bir altın, iki gümüş ve üç bronz olmak üzere toplam 7 ödül alan kampanya, CLIO’da da biri Büyük Ödül olmak üzere 3 ödül birden kazandı. Vodafone Türkiye sadece 2015’te Vodafone Arena, Avantaj Cepte, Cep Cüzdan, Kırmızı Işık gibi proje, uygulama ve kampanyalarıyla yurtiçi ve yurtdışında toplam 265 ödül kazandı.

vodafone kırmızı ışık uygulaması2