Vodafone, Baykuş Ödülleri’nde 4 ödül birden aldı

Vodafone, Baykuş Ödülleri’nde geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 4 ödül birden kazandı

REKLAM & PAZARLAMA
DigitalAge, 06.09.2016 - 12:50

Vodafone, Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından sektörün en başarılı pazarlama ve sosyal araştırma çalışmalarını ödüllendirmek amacıyla dördüncüsü düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 4 ödül birden kazandı. Vodafone Türkiye Araştırma Ekibi, mobil uygulama kullanıcı deneyiminden iletişim performansını artırmaya, marka algısını güçlendirme çalışmasından müşteri bakış açısı ile servis tasarımı geliştirmeye kadar farklı alanlarda yürüttüğü araştırma projeleriyle 2 Gümüş ve 2 Bronz Baykuş sahibi oldu.

3 kategoride 4 ödül

Vodafone, “Usta Baykuş” kategorisinde “Arayın Gelelim Faturalı Hatta Zahmetsizce Geçirelim” projesiyle Bronz Baykuş, “Meraklı Baykuş” kategorisinde “Yarına Hazırlayan Çözümler” projesiyle Gümüş Baykuş ve “Vizyoner Baykuş” kategorisinde “Kolaylık’ı kolay mı sandın?” projesiyle Bronz Baykuş, “Mobil (D)Uygulama Nasıl Tasarlanır?” projesiyle de Gümüş Baykuş ödüllerini aldı.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free