Vitrinden alışveriş dönemi

Tasarlanan yeni vitrin üzerinden alışveriş yapılabiliyor adidas ve TBWA Helsinki, Almanya’da alışverişe farklı bir bakış açısı getirdi. Buna göre; alışverişe çıkanlar daha önce olduğu gibi vitrinden yalnızca ürünleri incelemekle kalmıyor, aynı zamanda vitrin üzerinden alışveriş yapabiliyorlar. Bu işlemi gerçekleştirebilmek için, herhangi bir aplikasyona ya da QR koda ihtiyaç duyulmayıp, direkt akıllı telefonlar üzerinden yeni uygulama […]

Uncategorized
DigitalAge, 03.01.2013 - 10:09





Tasarlanan yeni vitrin üzerinden alışveriş yapılabiliyor
adidas ve TBWA Helsinki, Almanya’da alışverişe farklı bir bakış açısı getirdi. Buna göre; alışverişe çıkanlar daha önce olduğu gibi vitrinden yalnızca ürünleri incelemekle kalmıyor, aynı zamanda vitrin üzerinden alışveriş yapabiliyorlar. Bu işlemi gerçekleştirebilmek için, herhangi bir aplikasyona ya da QR koda ihtiyaç duyulmayıp, direkt akıllı telefonlar üzerinden yeni uygulama kullanılabiliyor. adidas ve TBWA Helsinki, 10 aydan daha kısa bir sürede bu yeni alışveriş deneyimini test etmek adına Almanya’nın Numberg kentinde çalışan bir protipini oluşturdular. 
Kullanıcı adımları 
Uygulamadaki adresi ziyaret ederek, verilen PIN’i yazarak, alış veriş yapan kişi mobil üzerinden bir alışveriş çantasıyla vitrine bağlanmış oluyor. Normal alışverişte olduğu gibi yanlarında bir alışveriş çantası bulunuyor. Bu alışveriş çantasına atılan her ürün, mobil üzerinden hemen görülebiliyor. Alışveriş yapan, ürünün detayları üzerinde oynayabiliyor, hemen ya da daha sonra satın alma için ürünü kaydedebiliyor ve arkadaşlarıyla sosyal medyada paylaşabiliyor. 
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free