İŞ DÜNYASI

Burcu Şahin | 28.02.2018 - 09:13

Vestel Ventures, MWC’de Pisano ve Verisun’u tanıttı

Vestel Ventures; Mobil Dünya Kongresi’nde, yatırım yaptığı Verisun ve Pisano’nun ürünlerini Vestel’in standında sergiledi.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Vestel Ventures; Barselona’da düzenlenen Mobil Dünya Kongresi’nde (MWC), yatırım yaptığı Verisun ve Pisano’nun ürünlerini  tanıttı.

Vestel Ventures Genel Müdürü Metin Salt “Vestel Ventures olarak fikirlere hayat, girişimcilere el veriyoruz. Fikirleri büyütürken Vestel kaldıracını kullanıyoruz. Verisun’un ‘Akıllı Şehir Asistanı’, Vestel’in akıllı şehir konseptini tamamlayan bir uygulama. Özellikle büyük şehirlerde orada yaşıyor bile olsanız yanınızda sürekli bir rehber olması hayatımızı çok kolaylaştırır. İşte bu ‘Akıllı Şehir Asistanı’ da telefonumuzu şarj etmek de dahil, hava-yol durumu, yol tarifi, gerekirse taksi bulma gibi acil ihtiyaçlarımızda yanımızda. Sadece vatandaşlar için değil, o şehrin yönetimi de içine yerleştirilebilen sensörler sayesinde bazı bilgilere sahip olabilir. Bu tür uygulamaları ve bu uygulamaları ortaya çıkaran şirketleri bir teknoloji şirketinin iştiraki olarak desteklemeye devam edeceğiz” dedi.

Verisun’dan taksi çağıran, yol tarif eden, telefon şarj eden şehir asistanı

Verisun’un sesle kontrol edilebilen, sorulan sorulara sesli yanıt verebilen ‘Vestel Şehir Asistanı’ kiosku; yol tarifi, hava durumu, otobüs saatleri bilgilerinin yanı sıra taksi çağırma hizmeti de sunuyor. ‘Vestel Şehir Asistanı’, yeni nesil IoT (Nesnelerin İnterneti) cihazı ve entegre akıllı şehir platformunun bir parçası. 3 metre yüksekliğindeki kiosk güneş enerjisiyle çalışıyor. Kiosklar ayrıca, şarj ve kablosuz internet bağlantısı gibi vatandaşların temel ihtiyaçlarını da karşılayabiliyor. Şehir asistanları sadece vatandaşa değil, şehir idaresine de kolaylıklar sağlıyor. İçine yerleştirilecek sensörler sayesinde hava kirliliği ya da gürültü seviyesi ölçülebiliyor.

Pisano; online ve offline kanallarda tüm müşteri dokunma noktalarını kapsayan bir müşteri deneyimi platformu sunuyor. Müşterilerin yaşadığı deneyimle ilgili geri bildirimi henüz işletme sınırları içindeyken sağlayan Pisano, düzeltilmesi gereken konularda markaya hızlı aksiyon alabilme ve derin iç görüler edinebilme şansı veriyor.