Twitter’ın Türkiye’deki reklam satış ortağı

Genart Medya, Twitter’ın Promoted Products adı altındaki reklama yönelik ürünlerinin Türkiye tanıtımına yaptı Dijital reklam sektöründe yer alan kurumlara hizmet veren Genart Medya, Twitter’in Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı oldu. Söz konusu işbirliği kapsamında, Genart Medya, 7 Şubat’ta bir basın toplantısı düzenlendi.  Genart Medya, Twitter’ın Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı olarak, ‘Promoted Products’ ürünlerini satışa […]

SOSYAL AĞLAR
DigitalAge, 07.02.2013 - 13:48




























Genart Medya, Twitter’ın Promoted Products adı altındaki reklama yönelik ürünlerinin Türkiye tanıtımına yaptı
Dijital reklam sektöründe yer alan kurumlara hizmet veren Genart Medya, Twitter’in Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı oldu. Söz konusu işbirliği kapsamında, Genart Medya, 7 Şubat’ta bir basın toplantısı düzenlendi. 
Genart Medya, Twitter’ın Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı olarak, ‘Promoted Products’ ürünlerini satışa sunuyor. Böylece Türkiye’deki reklamveren firmalar, Genart Medya aracılığıyla ürün ve hizmetlerini Twitter kullanıcılarına duyurabilecekler. Genart Medya, ülkemizde Twitter’ın reklam ürünlerini sunan tek firma olarak faaliyet gösterecek. Genart Medya aynı zamanda Twitter ürünlerinin daha etkin kullanımına ilişkin olarak, reklamverenler ve ajanslara yönelik eğitim çalışmaları da gerçekleştirecek. 
Genart Medya’nın Kurucu Ortağı C. Burak Yılmaz, “Türkiye’deki aktif Twitter kullanıcılarının sayısı giderek artıyor. Twitter ürünlerinin en iyi 100 reklamcı tarafından kullanımını geliştirmek ve genişletmek konusunda liderlik etmek ilk planımızdır. Twitter’ın Türkiye’de tüm sektörlerde kullanılan, aktif bir dijital platform olmasını sağlayacağız,” şeklinde konuştu. 
Twitter Ajans ve Marka İlişkileri Başkanı Melissa Barnes ise “Bu işbirliği Twitter’ın ‘Promoted Products’ ürünlerinin uluslararası yayılımında heyecanlı bir dönemin başlangıcıdır. Geçtiğimiz yıl, Twitter’ın Türkiye’deki aktif kullanıcı tabanının iki kat büyüdüğünü gördük. Bunun yanı sıra Coca-Cola gibi markalara daha geniş bir tüketici grubuyla iletişim kurma ve Twitter’ı pazarlama stratejilerine entegre etme imkanını vermekten dolayı heyecanlıyız,” ifadesini kullandı.
Twitter, günde 400 milyondan fazla tweet atan 200 milyonun üzerindeki aktif kullanıcısıyla en önemli sosyal ağ olarak öne çıkıyor. Buna ek olarak Twitter kullanıcılarının yüzde 60’ının platforma mobil cihazları üzerinden erişmesi Türkiye gibi mobil kullanımın yükselişte olduğu ülkelerdeki hızlı büyümeye katkıda bulunuyor.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free