Twitter üzerinden ilk otomobil satışı

Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Türkiye’de ilk kez Twitter ile direkt kullanıcısına ulaştı ve Mercedes-Benz marka otomobil satışını kredilendirdi

SOSYAL AĞLAR
DigitalAge, 31.10.2016 - 14:29

Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Pazarlama Ekibi, Twitter’ın yeni ‘web card’ teknolojisini kullanarak direkt sosyal medya üzerinden yürüttüğü kampanya iletişimi ile doğrudan potansiyel alıcısına ulaştı ve hem otomobil satışı gerçekleştirdi, hem de kredilendirdi.

Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in sosyal medya üzerinden satış yapabilmesi için Twitter’ın ‘web card’ modelini kullanan Endorphin Digital, Twitter’ın reklam panelinde detaylı bir profilleme yaparak potansiyel Mercedes-Benz müşterilerine ulaştı. Kullanılan sistem ile potansiyel Mercedes-Benz müşterisi olan Twitter kullanıcıları kendi zaman tünellerinde; Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in A-Serisi, B-Serisi, E-Serisi, CLA ve GLA model araçlar için sunduğu finansman kampanyalarıyla  ilgili iletilerle karşılaştı.

Finansman kampanyalarıyla ilgili Tweet’leri gören kullanıcılar form sayfasına yönlendirildi. Doldurulan formlardan alınan bilgiler doğrultusunda müşterinin tam olarak ne istediğini anlayan  Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Pazarlama Ekibi bu noktada devreye girerek Twitter’dan başvuruda bulunan kullanıcılara ulaştı. Gerçekleştirilen iletişim neticesinde direkt Twitter hesap kullanıcılarına bir adet Mercedes-Benz E-Serisi ve bir adet Mercedes-Benz GLA, satışı  gerçekleştirildi ve kredilendirildi.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free