Skip to main content

Twitter kullanıcılarının “takip ettikleri” listesinde reklam alanı satışı deneyimleniyor

Marketing Land’in haberine göre; Twitter, kullanıcılarının takip ettikleri hesaplar listesinde reklam alanı satışını deneyimliyor.

Bu konu hakkında daha önceden aktör William Shatner, takipçisi olmadığı halde MasterCard hesabının kendi takip ettiklerinin listesinde olduğunu fark ettiğine dair bir tweet paylaşmıştı.

Ünlü olmayan diğer Twitter kullanıcıları da Mastercard ve farklı hesapların “Takip Ettikleri” listesinde yer aldığını kaydetti.

Twitter’ın Takipçi Kampanyası reklamları, markaların tanıtımlarını tweet akışlarında, “Kimi Takip Etmeli” önerilerinde ve arama sonuçlarında gerçekleştiriyor. Ancak “Takip Ettikleri” listesinde alan kullanımı ilk kez gerçekleşiyor.

Shatner, Twitter Kurucu Ortağı Jack Dorsey ve şirketin Safety hesabına konuyla ilgili bir tweet iletti.

Twitter’ın sessizce yaptığı bu hamle, birbirlerine rakip olan firma hesaplarında da görülebiliyor. Örneğin, Visa’nın hesabında Mastercard’ı takip ettiği görülüyor.

Güncelleme: Şu anda Twitter, söz konusu olan hesaplardan bu reklamları kaldırmış durumda.

Kaynak: The Next Web