SOSYAL AĞLAR

Sedef Sezgin | 27.11.2013 - 11:13

Twitter, içki markalarına yaş sınırı getirdi

Artık Twitter'da içki markalarını takip etmek için markaların belirlediği yaş sınırını geçmiş olmak gerekiyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Twitter’ı kullanan içki markaları için yeni bir yaş kontrolü methodu geliştirildi. Bundan böyle Jim Beam ya da Heineken gibi içki markalarının Twitter sayfalarını takip etmek istediğinizde yaşınızla ilgili bilgi vermeniz için bir mesaj atılacak, bu mesaj sizi otomatik  olarak yeni bir sayfaya yönlendirecek.

Twitter’dan Tarun Jain, yaş tarama sistemiyle Twitter’daki alkol markalarını güvenli bir şekilde doğru hedef müşteri kitlesiyle buluşturmayı umduklarını belirtti. Twitter’ın yaş tarama sistemini kullanması için anlaştığı markalar arasında Bud Light, Knob Creek ve Bacardi de bulunuyor.

Yeni sistem aslında Twitter’ın 2012 yılının Haziran ayında başlattığı “yaş doğrulama” sisteminin geliştirilmiş bir versiyonu. Ancak bu sistemlere rağmen kullanıcıların yanlış doğum tarihi girmelerini engellemenin bir yolu yok.

Facebook
Twitter
Linkedin
+