Türkiye’nin online ev alışveriş analizi infografiği

Evmanya.com, Türkiye’nin online ev alışveriş analizi infografiğini yayına aldı.

İNFOGRAFİK
DigitalAge, 17.03.2014 - 14:49

Ev, dekorasyon ve alışveriş sitesi Evmanya.com 2013 yılı online ev alışveriş analizi infografiğini hazırladı.

selfie_infografik

İnfografiğe göre 2013 yılında Evmanya.com’da

En çok satan kategoriler; yüzde 27 Diğer ürünler, yüzde 24 Mutfak gereçleri, yüzde 13 ev tekstili

En çok sipariş gelen şehirler; yüzde 49 İstanbul, yüzde 14 Ankara, yüzde 9 İzmir

En çok tercih edilen ödeme seçenekleri; yüzde 85 kredi kartı, yüzde 8 havale, yüzde 7 debit kart

En favori renk seçenekleri; yüzde 23 beyaz, yüzde 11,4 kırmızı, yüzde 7,7 kahverengi

En büyük sepet değeri; 25,650 TL

En çok birlikte alınan ürünler;
Ev aksesuarları + sofra
Tablolar + duvar sticker
Duvar saati + sehpa

İnfografikte, 1 Ocak 2013 – 31 Aralık 2013 tarihleri arasında Evmanya.com’dan gerçekleştirilen alışveriş verileri baz alındı.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free