Türkiye’nin ilk medya planlama ve satın alma sertifika programı

Medya satın alma ve planlama sektörünün ihtiyaç duyduğu uzmanlığı sektörün yeni adaylarına kazandırmayı amaçlayan AdAcademy for Media Buying & Planning sertifika programı 25 Mayıs’ta başlayacak.   MediaCat Bilgi Üniversitesi işbirliği ile Türkiye’nin ilk Medya Planlama ve Satın Alma Sertifika Programını başlatıyor.  Medya planlama ve satın alma üzerine kurgulanan sertifika programının amacı, katılımcılarına medya planlama ve […]

Uncategorized
DigitalAge, 08.05.2013 - 14:26

Medya satın alma ve planlama sektörünün ihtiyaç duyduğu uzmanlığı sektörün yeni adaylarına kazandırmayı amaçlayan AdAcademy for Media Buying & Planning sertifika programı 25 Mayıs’ta başlayacak.

 
MediaCat Bilgi Üniversitesi işbirliği ile Türkiye’nin ilk Medya Planlama ve Satın Alma Sertifika Programını başlatıyor. 
Medya planlama ve satın alma üzerine kurgulanan sertifika programının amacı, katılımcılarına medya planlama ve satın alma sektörünün ihtiyaç duyduğu donanımı kazandırmak. Eğitmenlerin deneyimlerini, hangi problemleri hangi yaklaşımlar aracılığıyla çözdüklerini ve başarı hikâyelerini paylaşacağı eğitimin koordinatörlüğünü Bilgi Üniversitesi Dekan Yardımcısı Kaan Varnalı yapacak.
İstanbul Bilgi Üniversitesi santralİstanbul kampüsünde gerçekleşecek olan program, 21 Mayıs – 2 Temmuz tarihleri arasında, toplam 13 başlık altında devam edecek. 
 
Türkiye’nin önde gelen akademisyen ve sektör profesyonelleri yer alacağı Medya planlama ve satın alma programı ise şöyle; 
Universal McCann Genel Müdür Yardımcısı Funda Tezay, OMD Genel Müdür Yardımcısı Nüzhet Algüneş ve Medyanet Satış Direktörü Banu Barbarosoğlu medya planlamanın temellerini anlatacak. Medya karmasının oluşturulması ise People Communications’tan CEO Banun Erkıran, Genel Müdür Yardımcısı Atakan Kural ve Mec Managing Direktörü Banu Tekin tarafından aydınlatılacak. 
 
Satın alım ve Planlama sürecinin optimizasyonu sürecinde Vizeum Managing Direktörü Ebru Edgü marka hedeflerinin tercümesini, Mindshare Genel Müdürü Özer Sata ise psikoloji ve matematiğini açıklayacak. Analiz ve aksiyon sürecini Mediacaom COO‘su Özlem Ergazi analiz ederken Benmarhking ve ROI kavramlarını konunun uzmanı Zenith The ROI Agency Genel Müdür Yardımcısı Esin Alptekin açıklayacak.
 
Sektöre yön veren ajans Group M CEO’su Demet İkiler tarafından medya satın alma ve planlamada güncel trendler incelendikten sonra Medya Satın alma ve Pazarlama sertifika programı Hakan Okay’ın etkili sunum teknikleri ve iş iletişimi dersi ile sonlanacak.
 
 
                              
Yer: Bilgi Üniversitesi santralistanbul Kampüsü
Tarih: 25 Mayıs – 2 Temmuz 2013
                        Salı 19.00 – 21.00 / Cumartesi 10.00 – 13.00
Düzenleyen: MediaCat, İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Bilgi Eğitim
Kayıt için: Hande Akyıl  hande.akyil@bilgi.edu.tr (212) 311 7216
Bilgi için: Gözde Yılmaz gozdeyilmaz@kapital.com.tr (212) 282 2640 – 211

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free