Türkiye’de gerçekleşen online alışverişin yüzde 70’i yorumlara dayalı

tüketicilerin ve firmaların gerçek kullanıcı yorumuna ulaşmak konusundaki açığını kapatmayı hedefleniyor.

ARAŞTIRMA
DigitalAge, 13.01.2014 - 10:36

Dünya verilerine göre tüketiciler alışveriş yaparken yüzde 92 oranla en çok arkadaş ve ailelerinin tavsiyelerine güveniyor; yüzde 73’ü ise okudukları yorumların alışveriş kararlarını etkilediğini kabul ediyor. Türkiye’de ise tüketicilerin yüzde 70 oranında etkilendikleri ortaya çıkıyor.

Türkiye’de güvenilir tüketici yorumlarının toplanması konusundaki açığı gören GüvenRehberi.com, alacağı ürün ve hizmete karar vermeden önce internetten araştırma yapan tüketicilere hizmet vermeyi hedefliyor.

Güvenilir Online Mağaza Sertifikası

GüvenRehberi.com geliştirdiği yazılım entegrasyon teknolojisi ile çalıştığı online mağazaların müşterileri memnuniyetlerini sürekli olarak ölçümlüyor ve müşteri memnuniyetini belirlenen yüksek standartlarda tutabilen firmalara Güvenilir Online Mağaza Sertifikası veriyor. Böylece tüketiciler sertifika sahibi online mağazalardan gönül rahatlığıyla alışveriş yaparken eticaret siteleri de memnun olmuş müşterilerinin referansları ile daha çok müşteriye ve satışa erişebiliyor. Sertifika sahibi mağazalara guvenrehberi.com sitesinden ulaşılabiliyor.

İnfografiğin üzerine tıklayarak çalışmayı yüksek çözünürlüklü görüntüleyebilirsiniz.

tripsta_infografik_k width=

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free