Turkcell Global Bilgi üçüncü kez dünyanın en iyisi

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ‘ContactCenterWorld’un ‘2012 Top Ranking Performers’ ödüllerinde ‘En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’ kategorisinde dünya birincisi olurken; ‘En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ kategorisinde ise dünya ikinciliği elde etti. Müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un […]

Uncategorized
DigitalAge, 05.11.2012 - 09:31
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ‘ContactCenterWorld’un ‘2012 Top Ranking Performers’ ödüllerinde ‘En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’ kategorisinde dünya birincisi olurken; ‘En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ kategorisinde ise dünya ikinciliği elde etti.
Müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği ‘2012 Top Ranking Performers’ ödüllerinde ‘En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’ kategorisinde dünya birincisi olurken, ‘En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ kategorisinde de dünya ikinciliğini elde etti.  2 Kasım Cuma gecesi ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı. 
Müşteri memnuniyeti için en kaliteli hizmet
Turkcell Global Bilgi, ‘En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’ kategorisindeki dünya birinciliği ödülünü, ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmetinin entegre bir şekilde 7/24 sunulduğu Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 ile aldı. Karaman’da yüzde 50’si engelli olmak üzere 100, Şanlıurfa’da ise yüzde 75’i kadın olmak üzere 200 kişi ile hizmet veren merkezler, ilk temasta yüzde 87’lik yüksek çözüm oranı ve müşteri memnuniyeti ile  örnek kamu projesi olarak gösterildi. 
Turkcell Global Bilgi bir diğer ödülünü ise dünyada örnek gösterilen Ses Tanıma Teknolojisi ile ‘En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ dalında aldı. Turkcell Global Bilgi, bu teknoloji ile aboneler için teyit ve kimlik doğrulaması gerektiren konularda, anne kızlık soyadı gibi ek sorulara gerek kalmadan yönlendirme sağlayarak, teyit süresini ortalama 5 saniyeye indiriyor.
Her yıl dünyada ilk üçe girmeyi başaran Turkcell Global Bilgi, geçen yıl ContactCenterWorld’un ‘2011 Top Ranking Performers’ ödüllerinde ‘Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi’ seçilmiş, ayrıca yine aynı yarışmada ‘En İyi Performans Gelişimi Programı’ kategorisinde de dünya birinciliğini elde etmişti.
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free