Travelstart, Geziko markasıyla Türkiye’de

Online seyahat alanında Afrika Kıtası’nın lideri olan Travelstart, Geziko markasıyla Türkiye’de de faaliyetlerine başladı.  Geziko’nun bugün (22 Kasım) yapılan lansman toplantısına; Travelstart Yönetim Kurulu Başkanı ve girişimci Stephan Ekbergh, Geziko Türkiye Genel Müdürü Mehmet Altuğ Uluceviz ve Google Seyahat Bölümü Eski Yöneticisi Ali Yılmaz konuşmacı olarak katıldı. Afrika’nın en büyük seyahat acentası Travelstart’ın aynı zamanda […]

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 22.11.2012 - 13:42
Online seyahat alanında Afrika Kıtası’nın lideri olan Travelstart, Geziko markasıyla Türkiye’de de faaliyetlerine başladı. 
Geziko’nun bugün (22 Kasım) yapılan lansman toplantısına; Travelstart Yönetim Kurulu Başkanı ve girişimci Stephan Ekbergh, Geziko Türkiye Genel Müdürü Mehmet Altuğ Uluceviz ve Google Seyahat Bölümü Eski Yöneticisi Ali Yılmaz konuşmacı olarak katıldı.
Afrika’nın en büyük seyahat acentası Travelstart’ın aynı zamanda kurucusu da olan Stephan Ekbergh, lansman toplantısında yaptığı konuşmada, Türkiye’nin kendileri için heyecan verici bir pazar olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi:
“Merkezimiz olan Güney Afrika ile birlikte, Tanzanya, Namibya, Nijerya, Kenya ve şimdi de Türkiye’de, toplam 120 çalışanımızla hizmet veriyoruz. Türkiye ekonomik anlamda en hızlı büyüyen ülkelerden biri. Aynı zamanda internet sektöründe de süratle gelişiyor. Uçuş sektöründe de ciddi bir büyüme potansiyeline sahip.”
Türkiye’de 2012 yılının ilk 8 ayında, elektronik ticarete yapılan yatırım 22 milyar 117 milyon dolara ulaştı
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na göre, 2010-2011 döneminde Türkiye’ye yapılan yurtdışı yatırımlardan internet piyasasına 750 milyon dolar harcandığını aktaran Ekbergh bu rakamın, Türkiye’deki toplam yurtdışı yatırımın yüzde 3,7’sini oluşturduğunu söyledi. 2011 yılında Türkiye’de elektronik ticaret yatırım miktarının 12 milyar doları aştığını da söyleyen Ekbergh, Ocak – Eylül 2012 tarihleri arasında Türkiye’de elektronik ticarete yapılan yatırımın 22 milyar 117 milyon dolara ulaştığı bilgisini de verdi.
Stephan Ekbergh, konuşmasına şöyle devam etti:
“2011 yılında Tüekiye’nin e.ticaret hacmi 12 milyar doları aşmış bulunuyor. Türkiye’de elektronik ticaret sektörünün büyüme oranı yüzde 57 olmuştur. Diğer ülkelerle kıyaslandığında bu oran; Almanya’da yüzde 8,1, Fransa’da yüzde 22, Amerika’da yüzde 16,1, İngiltere’de yüzde 17’dir. Türkiye elektronik ticaret anlamında çok hızlı büyümekte. Türkiye iyi bir online altyapıya ve sofistike bir ödeme sistemine sahip. Aynı zamanda dijital kanunlar ve düzenlemeler bakımından gelişmekte. Travelstart olarak Türkiye’nin ardından Mısır’da faaliyete geçeceğiz. Afrika’da ve Orta Doğu’da büyümeye devam edeceğiz.”

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free