Skip to main content

3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının katıldığı Teradata Partners 2012 Konferansı, ABD’nin başkenti Washington D.C.’de gerçekleştirildi.  Tüm dünyadan 3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının…

3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının katıldığı Teradata Partners 2012 Konferansı, ABD’nin başkenti Washington D.C.’de gerçekleştirildi. 
Tüm dünyadan 3 bin 500’den fazla Teradata müşterisi ve iş ortağının büyük ilgi gösterdiği etkinlikte söz alan Barclays, Unicredit, Orange, Vodafone, DHL, Jaguar, Philips ve Metro Group gibi dev şirketlerin üst düzey yöneticileri, teknoloji uzmanları ve iş analistleri, iş zekası, veri ambarı, analitik ve büyük veri konularında güncel gelişmeler hakkında bilgiler verip, başarı hikayelerinden örnekler sundular. 
Türkiye’den de Teradata iş ortakları ve müşterilerinin katıldığı, bu yıl ‘Büyük Veri = Daha İyi Bir Dünya’ teması ile düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Teradata Başkan Yardımcısı ve CMO’su Darryl D. McDonald, büyük bir hızla artan verinin şirketlere ve kurumlara gözdağı verdiğinin ancak aynı zamanda önemli avantajlar da barındırdığının altını çizdi.  
Verinin, yenilik yapmak isteyen kurumlar ve şirketler için büyük fırsatlar sunduğuna dikkat çeken McDonald, “İşletmeler sonsuz veri ile değer yaratabilirler. Daha fazla veri, işle ilgili konularda kapsamlı ve geniş bir bakış açısını da beraberinde getiriyor. Fazla verinin belirsizlik ve karmaşıklığa neden olduğu söylense de Teradata için büyük veri korkulacak bir şey değil. Verileri yönetmenin ve onları kullanarak yeni değerler yaratmanın doğru yaklaşımla mümkün olduğuna inanıyoruz. Teradata olarak, farklı sektörlerdeki pek çok şirketin, hızla çoğalan verilerinin değerini ortaya çıkarmalarına yardımcı oluyoruz” ifadelerini kullandı.