Startup Kitchen’dan yeni bir proje daha: Tuşla

Türkiye girişimcilik ekosistemine kendine has tarzı ile yeni bir soluk getiren Startup Kitchen, mobil uygulaması Tuşla ile çağrı merkezleriyle olan karman çorman ilişkimizi yoluna sokmayı amaçlıyor.

UYGULAMA & YAZILIM
DigitalAge, 21.08.2013 - 13:58

Türkiye’de girişimcilik alanında yarattığı araçlar ve geliştirdiği yeniliklerle adından söz ettirmeye devam eden Startup Kitchen’ın son projesi Tuşla, çağrı merkezlerinin tüm hizmetleri parmaklarınızın ucuna getirmeyi amaçlıyor.

Zamandan tasarruf ve kapsamlı veritabanı

Tuşla’nın kullanması kolay ve anlaşılır arayüzü sayesinde, menüden istediğiniz hizmete kolayca ulaşabiliyorsunuz. Eğer aradığınız çağrı merkezi uygulamada kayıtlı değilse ‘Geribildirim’ seçeneğinden istekte bulunabiliyor ya da ‘Tüm Çağrı Merkezleri’ menüsünden seçerek arayabiliyorsunuz.

Uygulama, şu anda en çok aranan ve geniş bir yelpazede seçenek sunan, TTNet, Yurtiçi Kargo, Garanti Bankası, Avea ve HepsiBurada çağrı merkezlerini kapsıyor. Kullanıcılar sürekli güncellenen çağrı merkezi veritabanı ile istedikleri hizmete en kısa yoldan ulaşabiliyor.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free