UYGULAMA & YAZILIM

DigitalAge | 03.04.2017 - 14:20

Starbucks uygulaması 3 ayda 200 bini aştı

Starbucks, yeni mobil uygulaması ile kişiye özel kampanyalarla pek çok avantaj sunuyor. Uygulama kısa bir sürede 200 bini aşkın kahve sever tarafından indirildi.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Starbucks mobil uygulaması 3 ay gibi kısa bir sürede 200.000’i aşkın kahve sever tarafından indirildi. Starbucks mobil uygulaması kullanıcıları tarafından yoğunlukla haftaiçinin son günleri olan Perşembe ve Cuma günleri kullanılıyor. Kahve keyfini dijital ortama taşıyan misafirler ağırlıklı olarak sabah 07:00-11:00 saatlerini tercih ederken, Latte en popüler içecek olarak karşımıza çıkıyor. 25 ila 30 yaş aralığındaki kahve severlerin en yoğun ilgiyi gösterdiği uygulama’ya erkek kullanıcıların (%53) ilgisi küçük bir farkla ağır basıyor.

Starbucks uygulaması, Starbucks Card’ın yıldız kazandırma özelliğini dijital dünyaya taşıyor. Starbucks Mobil Uygulaması ile alışveriş yapan kahve severler kazandıkları yıldızlarla hediye içeceklerini alabiliyor ve para ya da karta ihtiyaç duyulmaksızın kolayca ödeme yapılabiliyor.

 

Facebook
Twitter
Linkedin
+