Skip to main content

Ülkemizde yarın gösterime girecek Skyfall filminin online olarak yarışmaları düzenlendi ve tanıtımları yapıldı. Livemint’in haberine göre; sosyal medya pazarlaması, filmin online tanıtımında büyük rol oynadı. James Bond’un yaklaşık 100 bin…

Ülkemizde yarın gösterime girecek Skyfall filminin online olarak yarışmaları düzenlendi ve tanıtımları yapıldı.
Livemint’in haberine göre; sosyal medya pazarlaması, filmin online tanıtımında büyük rol oynadı.
James Bond’un yaklaşık 100 bin takipçisi olan resmi Twitter hesabı ve yaklaşık 1 milyon 300 adet beğeni toplayan bir Facebook sayfası bulunuyor. 
Skyfall filmi son bir ayda 1,5 milyonun üzerinde bir paylaşıma sahip oldu. Sosyal medya analiz şirketi Cision’a göre; paylaşımların artışında üç dönüm noktası bulunuyor: İlk olarak global James Bond günü olan 5 Ekim’de Adele’nin Skyfall için yaptığı şarkısını yayınlaması, sonrasında filmin 23 Ekim’de ilk prömiyerinin yapılması ve son olarak 26 Ekim’de filmin İngiltere’de vizyona girmesi.
 
Omega Watches, Tom Ford, Aston Martin, Visit Britain, Coca Cola, Heineken, Sony Electronics gibi bir çok marka ürün yerleştime ve dijital kampanyalarla filmin tanıtımını yaptı. Londra prömiyeri için Sony Pictures İngiltere’de yürüttüğü kampanyası dahilinde sosyal medyayı kullandı.