Sosyal mecraları birbirine bağlayan mobil oyun: FlyVenture

Lufthansa Alman Havayolları, ‘FlyVenture’ adındaki mobil oyunuyla var olan tüm sosyal platformları bir oyunda topluyor. Kullanıcıların yaptıkları her Check-in, attıkları her Tweet ve sosyal mecralarda paylaştıkları her şeyi kendilerine puan olarak döndürmekle kalmayıp ödülleri de bu yolla dağıtan FlyVenture oyun sistemi tamamen Gamification mantığına dayalı.  Ocak başında oyunun ilk sürümüyle kullanıcılara ödüller kazandırmaya başlayan FlyVenture, […]

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 27.02.2013 - 09:47
Lufthansa Alman Havayolları, ‘FlyVenture’ adındaki mobil oyunuyla var olan tüm sosyal platformları bir oyunda topluyor.
Kullanıcıların yaptıkları her Check-in, attıkları her Tweet ve sosyal mecralarda paylaştıkları her şeyi kendilerine puan olarak döndürmekle kalmayıp ödülleri de bu yolla dağıtan FlyVenture oyun sistemi tamamen Gamification mantığına dayalı. 
Ocak başında oyunun ilk sürümüyle kullanıcılara ödüller kazandırmaya başlayan FlyVenture, hem Andorid hem de iOS sistemlerinde aynı şekilde oynanabilirlik sağlıyor.
Ödüller
Önümüzdeki aylarda online olacak ikinci sürümüyle şu an oyun içerisinde yer almayan diğer sosyal mecraları da maceraya dahil edecek olan FlyVenture, haftalık olarak kazandırdığı onlarca iPad, Lufthansa Travel Set ve sponsor ödüllerine ek olarak oyunun biteceği bir yıl sonunda da iki kişilik yurt dışı seyahatinden oluşan büyük ödülü birinciye hediye edecek.
31 Aralık’a kadar devam edecek olan FlyVenture ile ilgili tüm gelişmeleri facebook.com/flyventure ve twitter.com/lhflyventure adreslerinden takip etmek mümkün.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free