SOSYAL AĞLAR

Buse Avcıoğlu | 20.06.2017 - 15:51

Sosyal ağlarda iyi performans gösteren reklam modelleri

Her konuda bilgi edinebildiğimiz ve her şeyden haberdar olduğumuz sosyal medyanın gücü tartışılmaz. Markalar tarafından birer pazarlama aracı olarak kullanılan sosyal medya platformlarının avantajlarına birlikte bakalım.

3
paylaşım
Facebook
Twitter
Linkedin
+
Nedir?

Günümüzde sosyal medya platformları artık birer reklam mecrası olmuş durumda. Teknoloji ve pazarlama stratejileri geliştikçe yeni yöntemler de türemeye başladı. Hatta bunu profesyonel şekilde yapan ekipler, yeni meslek dalları oluştu. Sosyal medyanın temelinde ‘tanınma, beğenilme ve adından söz ettirme ’ anlayışı varken markalar neden bunu kullanmasın ? Hadi gelin sosyal medya reklam modellerini birlikte inceleyelim.

Facebook reklam modelleri :

 

facebook

Facebook’a sponsorlu reklam vermek için yapmanız gerekenlerin tümü aslında Facebook Business adresinde yer alıyor. Facebook reklamları doğru insanları bulmayı, onların dikkatini çekmeyi ve sonuç almayı kolaylaştırıyor. Her bütçeye uygun olarak oluşturabileceğiniz bu reklamlar marka bilinirliği ve erişim miktarınızı olumlu yönde etkileyeceği kesin. Formatlar şöyle;

-Döngü : 2 veya daha fazla kaydırılabilir görsel veya video içeren bir reklam oluşturuluyor.
-Tek Görsel : Hiçbir ücret ödemeden tek görselle 6 adet reklam oluşturuluyor.
-Tek Video : Sadece tek bir video içeren reklam oluşturuluyor.
-Slayt Gösterisi : En fazla 10 görsel içeren ve başa dönen reklam oluşturuluyor.

Bu formatlar kullanıcının karşısına haber kaynağı içinde paylaşımların arasına girerek veya köşede önerilen içerik şeklinde çıkıyor. Facebook’un son yaptığı açıklamaya göre reklamverenlere Hedef Kitle Ağı, Instant Articles ve video-içi reklamlar için kapsamlı, yayıncı seviyesinde şeffaflık sunacak. Yayıncılar, ilk kez kampanyalarını yayına almadan önce reklamlarının nerelerde çıkabileceğine dair bir liste görebilecek.

Devamı için sayfa numaralarını kullanabilirsiniz. 

1 2 3 4